آرسنال قید ستاره اکوادوری را زد

آرسنال قید ستاره اکوادوری را زد

پایگاه خبری فوتبالی - رد دومین پیشنهاد توپچی‌های لندن به باشگاه برایتون برای جذب کایسدو، باعث شده تا مایکل آرتتا برنامه خود در خط هافبک را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، به دنبال مصدومیت محمد الننی، آرسنال تلاش خود برای جذب مویسس کایسدو، هافبک اکوادوری حال حاضر را آغاز کرد. توپچی‌های لندن ابتدا پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی خود را روی میز مدیران برایتون گذاشتند اما نتوانست رضایت‌ برایتونی‌‌ها را حاصل کند.

با این وجود آرسنال دست از تلاش برای جذب ستاره اکوادوری بر نداشت پیشنهاد خود را تا رقم چشم‌گیر ۷۰ میلیون پوند افزایش داد. علیرغم چنین پیشنهادی، روز گذشته مشخص شد مدیران برایتون باز هم نپذیرفته‌اند که اجازه ترک هافبک تیم‌شان را به مقصد لندن صادر کنند.

سد محکم مرغان دریایی بر راه توپچی‌های صدرنشین در شرایطی گذاشته شده که کایسدو پس از نخستین پیشنهاد، در فضا مجازی تمایل خود برای پیوستن به تیم‌های بالانشین لیگ جزیره نشان داده و پالس مثبتی را به سمت لندن مخابره کرد‌‌. از طرفی روبرتو د زربی، سرمربی برایتون نیز آمادگی خود برای ادامه دادن فصل بدون ستاره اکوادوری را اعلام کرده بود.

حالا آن طور که دیلی‌میل نوشته، آرسنال قصد افزایش پیشنهاد خود برای جذب کایسدو را ندارد و به نظر آرتتا و مدیران توپچی‌ها، گزینه دیگر را برای خط هافبک‌شان زیر نظر خواهند گرفت. بنابراین باید پرونده انتقال کایسدو به آرسنال را دست‌کم تا تابستان ۲۰۲۳، مختومه دانست‌.

2509