وعده جالبی که «ددپول» به هواداران تیم ولزی داد

وعده جالبی که «ددپول» به هواداران تیم ولزی داد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رکسهام با مالکیت رایان رینولدز ستاره سرشناس هالیوود، باشگاهی از منطقه ولز است که در لیگ دسته پنجم انگلیس حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، این باشگاه در جام حذفی انگلیس پس از تساوی با تیم دسته دومی شفیلدیونایتد با نتیجه سه بر سه مورد توجه قرار گرفته است. این نتیجه باعث شد تا کار به بازی تکراری کشیده شود. بازیگر کانادایی در پایان بازی گفت:" احساسات ویژه ای دارم و می توانید تصورش را بکنید. فوق العاده بودیم. شخصیت، قلب و کیفیت خود را درون زمین نشان دادیم."

رایان رینولدز در کنار "راب مکلهنی" دیگر ستاره هالیوود و ستاره سریال "همیشه در فیلادلفیا هوا آفتابی است" مالکیت باشگاه رکسهام را در اختیار دارند. رکسهام و شفیلدیونایتد حالا باید در بازی تکراری برای صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل هم قرار بگیرند.

رینولدز نسبت به آینده رکسهام خیلی خوشبین است و احتمال حضور این تیم در لیگ برتر انگلیس در یک دهه آینده را رد نمی کند. وی اظهار داشت:" تا ده سال دیگر نقشه می تواند حضور در لیگ انگلیس باشد، چرا که نه؟ در این دنیا نمی توان هیچ چیزی را رد کرد. ما در نیمه راه هستیم. می توانیم این کار را انجام بدهیم و می توانیم این استادیوم فوق العاده را بزرگ تر کنیم تا میزبان بازیهای بین المللی و تیم های لیگ انگلیس باشیم. هدف ما همین است. برایم مهم نیست که من را دیوانه بنامید."

باشگاه رکسهام در آستانه ورشکستگی قرار داشت اما رینولدز و مکلهنی با پرداخت 2.5 میلیون یورو سهام این باشگاه را خریدند و این باشگاه را نجات دادند. این باشگاه، سومین باشگاه قدیمی تاریخ به شمار می رود.

4125