آلوز درخواست آزادی موقت داد: از هیچ چیزی نمی‌ترسم!

آلوز درخواست آزادی موقت داد: از هیچ چیزی نمی‌ترسم!

پایگاه خبریفوتبالی - دنی آلوز در ده روز اخیر به علت آزار جنسی یک زن، با حکم قاضی بدون اجازه پرداخت وثیقه به زندانی در بارسلونا منتقل شده است.

به گزارش فوتبالی، آلوز در نظر دارد که درخواست ازادی موقت خود را به دادگاه بدهد. لاوانگاردیا گزارش داده است که کریستوبال مارتی، وکیل این بازیکن درخواست فرجام خواهی را به دادگستری بارسلونا ارائه خواهد داد. در این درخواست، به قاضی این تضمین داده خواهد شد که بازیکن برزیلی تا زمان برگزاری دادگاه در خانه خود در بارسلونا بماند و از ان جا خارج نشود. الوز حاضر خواهد شد تا دستبند الکترونیکی ببندد، پاسپورت خود را در اختیار دادگاه قرار بدهد، هر روز خودش را به ماموران معرفی کند و مبلغی را به عنوان وثیقه در اختیار دادگاه قرار بدهد.

دنی الوز این روزها در زندان "بریانس 2" حضور دارد که مسئولان زندان هیچ رفتار ویژه یا لطفی نسبت به او نداشته اند. نزدیکان دنی آلوز از او نقل کرده اند که گفته است:"هر اتفاقی که رخ بدهد را می پذیرم. در پانزده سالگی از خانه خارج شدم. در زندگی همواره لحظاتی دشوار را پشت سر گذاشته ام و این لحظه ای دشوار است که آن را هم پشت سر خواهم گذاشت. از چیزی نمی ترسم."

دنی آلوز با شخصی به نام "کوتینیو" هم سلولی است که بادیگارد رونالدینیو بوده است.

4125