بازگشت آقایی به تبریز پس از بازی فوق‌جنجالی

بازگشت آقایی به تبریز پس از بازی فوق‌جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی - پس از برگزاری یک بازی نیمه‌تمام و جنجالی با پیراهن پرسپولیس، سعید آقایی دوباره باید به ورزشگاه یادگار امام(ره) بازگردد.

به گزارش فوتبالی، جنجالی‌ترین بازی چند وقت اخیر فوتبال ایران اواخر فصل گذشته و با حضور حداکثری هواداران تراکتور برابر پرسپولیس رقم خورد که منجر به نیمه‌تمام ماندن این مسابقه و حکم کمیته انضباطی مبنی بر باخت سه بر صفر تراکتور شد. جایی که بعد از بازی تبریزی‌ها اعتقاد داشتند امید عالیشاه و سعید آقایی دو بازیکن تیم رقیب در ایجاد حواشی این دیدار نقش به سزایی داشتند.

شایان ذکر است بدانید که سعید آقایی بازیکن سابق پرسپولیس که به یکی از متهمان اصلی تی‌تی‌ها پس از این بازی بدل شد، متولد شهر تبریز و محصول آکادمی باشگاه تراکتور است. آقایی پس از بازی در رده‌های سنی تراکتور به تیم بزرگسالان رسید و درنهایت در این تیم چهره شده و حتی توسط کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی نیز دعوت شد.

با این حال جدایی آقایی در پایان فصلی که قرار بود تراکتور به دلیل محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالاتی نتواند بازیکن بگیرد، موجبات دلخوری پرشورها از همشهری خود را مهیا کرد. دلخوری و گلایه‌ای که پس از پیوستن این مدافع به پرسپولیس فزونی یافت و در بازی نیمه تمام فصل گذشته دو تیم‌ نیز به اوج خود رسید و حتی باشگاه تراکتور از وی به کمیته انضباطی شکایت کرد.

با این حال در نقل‌وانتقالات زمستانی فصل جاری صحبت از پیوستن مجدد آقایی به تراکتور پیش آمد که البته درنهایت ره به جایی نبرد. آن‌طور که از شواهد پیدا بود، علاوه بر باشگاه سرخ‌پوش برای بازگرداندن بازیکن سابق خود، آقایی نیز به این انتقال بی‌میل نبود ولی درنهایت قرارداد وی با فولاد و مخالفت این تیم، باعث شد چنین انتقالی رقم نخورد.

با همه این تفاسیر، تراکتور و آقایی خیلی زود و در هفته سوم دور برگشت و در حضور تماشاگران به هم رسیده‌اند و سوال اصلی اینجاست که آیا روابط تیره و تار گذشته باتوجه به تمایلات نقل‌وانتقالاتی دو تیم بین همشهری‌ها بهتر شده یا پرشورها در یادگار امام از این بازیکن تبریزی استقبال چندانی نخواهند داشت؟

1997