حمایت ویژه رضاوند از ساپینتو؛ واقعا مربی بزرگی است

حمایت ویژه رضاوند از ساپینتو؛ واقعا مربی بزرگی است

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک استقلال یکی از حامیان سرمربی پرتغالی تیمش محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، آرش رضاوند در خصوص پیروزی پرگل این تیم مقابل ملوان گفت: بعد از چند هفته سختی که داشتیم تیم تحت فشار بود و به نظرم مصدومیتهای زیاد بازیکنانمان در چند هفته‌ای که نتیجه نگرفتیم تاثیرگذار بود. نبودن بازیکنانی که فیکس بازی می‌کردند مثل عارف، محبی، مرادمند، خودم و همینطور مهدی‌پور باعث شد که در مقطعی دست مربی خالی شود. این بازی هم چند مصدوم داشتیم اما نسبت به قبل جام جهانی که شرایط‌ تیم ما خوب بود، بهتر بازی کردیم.

هافبک استقلال در ادامه صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی هیچکدام از بازی‌های پیش روی این تیم را آسان نمی‌داند: هیچ دیداری در لیگ ایران آسان نیست. همین ملوان پنج هفته بود که گل نخورده بود، فولاد را برده و جلوی سپاهان هم مساوی کرده بود. آنها تا قبل از بازی با ما نتایج خوبی گرفته بودند. در کل دیدار آسانی نداریم و بازی با مس در کرمان سخت است. تیم‌های پایین جدول امتیاز می‌خواهند و این موضوع کار را خیلی سخت می‌کند. اما ما هم جای امتیاز دادن نداریم و باید با تمام توان بازی کنیم تا سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

رضاوند با شرایطی خاص، استقلال را در این مقطع همراهی می‌کند: رباط داخلی‌‌ام آسیب دیده و مدت دوری‌ام باید بیشتر می‌بود اما بنا به شرایط، سعی می‌کنم در این مقطع کنار تیم باشم تا بازیکنان مصدوم هم به شرایط بازی برسند.

هافبک استقلال امیدوار است که به تیم ملی دعوت شود: به هرحال دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. برای جام ملت های پیش رو ۲۹ ساله می‌شوم و شانس دارم که به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم شرایط پای من هم بهتر شود تا بتوانم تا انتهای فصل عملکرد خوبی داشته باشم.

رضاوند در انتها به تمجید از مربی پرتغالی خود پرداخت: آقای ساپینتو از نظر من واقعا مربی بزرگی است. ایشان مربی خوبی است و بین مربیانی که به فوتبال ایران آمده‌اند، واقعا مربی قوی‌ای محسوب می‌شود. آقای ساپینتو خیلی تلاش می‌کند و برای موفقیت تیم زحمت می‌کشد. خود بازیکنان هم می‌دانند در این مقطعی که نتیجه نگرفتیم، خیلی از بازیکنان اصلی او مصدوم بودند.

۷۷۶۸