ادامه غیبت عجیب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد

ادامه غیبت عجیب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد

پایگاه خبری فوتبالی- غیبت پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی به وجود آورده است.                    

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مدتی است در مسابقات و اردوهای تیم ملی حضور ندارد و این در حالیست که مسابقات مختلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در غیاب او برگزار شده و حتی همراهی او با تیم اعزامی به کرواسی هم در هاله ای از ابهام است! 

از سوی دیگر اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت زاگرب کرواسی نیز از هفته گذشته در غیاب درستکار در خانه کشتی آغاز شد و گویا دستیاران او تمرینات آزادکاران را زیر نظر داشتند. اردویی که بلافاصله بعد از آن رضا اطری، یونس امامی، حسن یزدانی، علی سوادکوهی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع به مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی در کرواسی اعزام شدند. 

تعداد روزهای غیبت درستکار در راس امور تیم ملی کشتی آزاد و روزهای مهم و حساسی را پیش رو دارد در حالی رو به افزایش است که برخی از اهالی کشتی از سفر او به خارج از کشور خبر داده و معتقدند وی فعلاً پیگیر امور شخصی و خانوادگی است. البته این موضوع هنوز تایید یا تکذیب نشده و درستکار و همکاران او نیز به سفرش به خارج از کشور واکنش نشان نداده اند. 

در این راستا فقط می توان به اظهارات علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی استناد کرد که مثل همیشه به نظم و انضباط تاکید دارد و می گوید: «او دقیقاً ۴ ماه پیش جهت رسیدگی به مشکلات شخصی از ما برای اواخر بهمن‌ماه مرخصی بدون حقوق خواست که به یکباره مشکل او اواخر دی ماه پیش آمد. پس باید گفت که پژمان از پیش اعلام کرده و بعد از ۲ سال آمد و مرخصی گرفت. آیا به او بگویم نه؟ ان‌شاالله خدا کمک کند مشکل شخصی او رفع شود و سریع برسد تیمش را جمع‌وجور کند.» 

دبیر با تاکید بر اینکه پژمان درستکار هم انسان است و باید بعد از ۲ سال از مرخصی‌اش استفاده کند، اعلام کرد: ما در حالی پیگیری هستیم که اگر روادید او درست شد، به مسابقات زاگرب برسد و در کرواسی کنار بچه‌های تیم باشد.» 

این در حالیست که رقابت های بین المللی کرواسی به عنوان نخستین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی در سال جدید میلادی طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه در زاگرب برگزار می شود و فعلاً خبری از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در کنار تیم اعزامی نیست.

5960