مورینیو و مقایسه جالب آقای گل سری آ با دروگبا

مورینیو و مقایسه جالب آقای گل سری آ با دروگبا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، ناپولی و آ اس رم به مصاف هم رفتند و در این بازی که ناپولی میزبان بود، موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و با رسیدن به ۵۳ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم تر کند.

به گزارش فوتبالی، ویکتور اوسیمن که آقای گل حال حاضر رقابت های سری آ ایتالیا است، گل اول ناپولی را مقابل آ اس رم به ثمر رساند. ژوزه مورینیو پس از بازی صحبت های جالبی را درباره او مطرح کرد.

سرمربی پرتغالی رم گفت:« اوسیمن در سطح دروگبا است با این تفاوت که دایو می زند. دروگبا دایو نمی زد. اگر او تغییر کند، خیلی خوب می شود. در این صورت اگر در باشگاه ثروتمندی بودم، اوسیمن را می خریدم. احتمالا یک روز او به لیگ انگلیس خواهد رفت بنابراین باید تغییر کند. در ایتالیا به این سبک و این رفتار عادت کرده اند اما در انگلیس با او برخورد سختی می کنند. به خودش هم گفتم گل فوق العاده ای زدی اما باید دایو زدن را متوقف کنی. گل او شگفت انگیز بود دقیقا مثل گلی که در بازی رفت زد بنابراین اوسیمن واقعا بازیکن شگفت انگیزی است و فقط باید دایو زدن را از بازی خود حذف کند. گل امشب اوسیمن به حدی فوق العاده بود که از روی نیمکت برای او دست زدم.»

مورینیو در دوران حضورش در چلسی با دروگبا کار کرده بود.

1470