ادعای رومانو؛ ستاره اینتر به پاریسن ژرمن پیوست

ادعای رومانو؛ ستاره اینتر به پاریسن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - فابریتزیو رومانو ادعا کرد میلان اشکرینیار مدافع اسلواک اینتر با عقد قراردادی به پاریسن ژرمن پیوست و فصل آینده در این تیم فرانسوی بازی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد میلان اشکرینیار با اینتر در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و همه تلاشهای نراتزوری برای تمدید قرارداد این ستاره اسلواک بی‌نتیجه بوده است. نشریه فرانسوی اکیپ هفته پیش مدعی شد در پشت پرده و بدون اطلاع مدیران اینتر، اشکرینیار با پاری‌سن‌ژرمن مخفیانه به توافق رسیده است و تابستان آتی راهی پاریس می‌شود و پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. اکیپ مدعی شده بود این توافق سرّی چند هفته پیش بین اشکرینیار و پی‌اس‌جی نهایی شده است.

 شب گذشته فابریتزیو رومانو گزارش داد که قرارداد بین اشکرینیار و پی‌اس‌جی امضا شده و این مدافع در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی پی‌اس‌جی خواهد شد. پاریسی‌ها پیشنهادی برای جذب اشکرینیار در انتقالات ژانویه داده بودند که توسط اینتر رد شد و اگر توافقی بین دو باشگاه حاصل نشود، او در پایان فصل از نراتزوری خواهد رفت.

اشکرینیار امروز در جریان یک مصاحبه تایید کرد که با پی‌اس‌جی قرارداد بسته است: "بله، درست است و با پی‌اس‌جی قراردادی امضا کردم. حالا منتظرم دو باشگاه به توافق برسند."                                            

4416