شکست شاگردان مورینیو از صدرنشین بی‌رقیب سری آ

شکست شاگردان مورینیو از صدرنشین بی‌رقیب سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های سری آ ایتالیا، ناپولی و آ اس رم در ورزشگاه دیگو مارادونا یعنی همان ورزشگاه خانگی ناپولی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را ناپولی با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که باید قبول کرد که ناپولی در این فصل از رقابت های سری آ هیچ رقیبی ندارد و همان طور که ژوزه مورینیو پیش از بازی گفته بود، قرار است که ناپولی در این فصل قهرمان لیگ ایتالیا شود. ناپولی با برد دو بر یک مقابل رم، اکنون 53 امتیازی شده است و 13 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول که اینتر است دارد.

در این بازی، گل اول را ویکتور اوسیمن در دقیقه 17 به ثمر رساند و پس از آن شاگردان مورینیو تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند. در دقیقه 75 استفان الشراوی گل مساوی را برای آ اس رم به ثمر رساند و رمی ها امیدوار شدند که بازی را بتوانند با نتیجه مساوی به پایان برسانند اما شرایط برای آن ها به این شکل نبود و در نهایت جیووانی سیمئونه، پسر دیگو سیمئونه در دقیقه 86 روی پاس پیوتر زیلنسکی گل دوم را برای ناپولی به ثمر رساند و بازی دو بر یک به سود ناپولی خاتمه یافت.

تماشای خلاصه بازی ناپولی 2-1 رم

1470