تساوی خانگی پاریسن ژرمن در شبی که ده نفره شدند

تساوی خانگی پاریسن ژرمن در شبی که ده نفره شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و رنس در ورزشگاه پارک ده پرنس یعنی ورزشگاه خانگی تیم پی اس جی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و پی اس جی در این بازی دو امتیاز از دست داد.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در حال حاضر صدرنشین جدول رقابت های لوشامپیونه فرانسه است اما اختلافش با تیم های پایین تر جدول زیاد نیست و همین قضیه موجب می شود تا پاریسی ها حاشیه امنیت زیادی نداشته باشند. پی اس جی در این بازی مقابل رنس متوقف شد و اکنون اختلاف امتیازش با تیم دوم جدول که لانس است، تنها 3 امتیاز است.

تک گل پی اس جی را در این بازی نیمار جونیور در نیمه دوم به ثمر رساند. در دقیقه 51 بود که نیمار روی پاس خوان برنات موفق شد گل پاریسی ها را به ثمر برساند. این گل در دقیقه پایانی بازی توسط بالوگان پاسخ داد شد و رنس موفق شد بازی را یک بر یک مساوی کند.

در این بازی در دقیقه 59 مارکو وراتی از زمین مسابقه اخراج شد. او کارت زرد خود را در دقیقه 56 دریافت کرد و سه دقیقه بعد از زمین مسابقه اخراج شد. جالب این که او به عنوان یار تعویضی به جای ویتینیا در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود.

تماشای خلاصه بازی پاریسن ژرمن 1-1 رنس

1470