بنزما چند گل دیگر با رکورد جاودانه رونالدو فاصله دارد؟

بنزما چند گل دیگر با رکورد جاودانه رونالدو فاصله دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بنزما در 35 سالگی دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به شمار می‌رود و رسیدن به رکورد بی‌نظیر رونالدو، برایش اگر چه ممکن اما دشوار است.

به گزارش فوتبالی، تابستان سال 2009 بود که رئال مادرید کریم بنزما را با مبلغی نزدیک به 41 میلیون یورو از لیون به خدمت گرفت. در آن روزها کمتر کسی فکر می‌کرد این مهاجم 21 ساله فرانسوی، روزی تبدیل به ستاره بی‌بدیل سانتیاگو برنابئو تبدیل شود. حالا بنزما چهاردهمین فصل خورد در جمع کهکشانی‌ها را تجربه می‌کرد و با وجود 35 سال سن، مهره‌ای تاثیر گذار در ترکیب رئال به شمار می‌رود.

البته اوضاع در مادرید همیشه هم برای بنزما خوب پیش نرفته و او در نخستین فصل حضورش در اسپانیا، علیرغم انجام 33 بازی برای رئال تنها 9 بار موفق به گشودن دروازه رقبا شد. آن طور که سایت گل نوشته، کریم بنزما در حال حاضر با 336 گل زده، دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به شمار می‌رود.

در جدول گلزنان تاریخ باشگاه مادریدی، کریستیانو رونالدو با 451 گل با اختلاف صدرنشین است و رائول نیز در جایگاه سوم قرار دارد. کریم بنزما برای تصاحب جایگاه با ارزش رونالدو، 115 گل فاصله دارد که بعید است دست کم تا پایان این فصل به آن برسد. با توجه به میانگین 24 گل زده در هر فصل ورزشی این مهاجم فرانسوی، بنزما حداقل باید پنج سال دیگر در رئال بازی و گلزنی کند که با توجه به سن فعلی و قراردش با رئال، کمی بعید به نظر می‌رسد. 

گفت و گو از سروش فدایی

2509