3 گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد چه کسانی هستند؟

3 گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (یکشنبه 9 بهمن) از ساعت 23:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید و رئال سوسیداد به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم موفق می شود هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اگر بخواهیم پیش از شروع این بازی نگاهی به برخی از آمار های ویژه رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد بیندازیم و ببینیم که کدام بازیکنان در تاریخ رئال مادرید بیشترین گل را به رئال سوسیداد زده اند، اول از همه چشممان به نام کریستیانو رونالدو می خورد.

ستاره پرتغالی که در حال حاضر در النصر عربستان توپ می زند، در دوران حضورش در رئال مادرید موفق شد 15 گل در 9 بازی مقابل رئال سوسیداد به ثمر برساند. در واقع سوسیداد یکی از حریف های محبوب کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بود و ستاره پرتغالی عملکرد بسیار خوبی مقابل این تیم داشت.

پس از کریستیانو رونالدو، سانتیانا قرار می گیرد. او هم مثل رونالدو 15 گل به رئال سوسیداد زده است با این تفاوت که کریستیانو رونالدو 15 گل خود را در 9 بازی زده بود اما سانتیانا این 15 گل را در 31 بازی زده است.

نفر سوم لیست هم کریم بنزما است که در حال حاضر کاپیتان رئال مادرید است و می تواند آمار خود را ارتقا دهد. او در 19 بازی، 9 گل به رئال سوسیداد زده است.

1470