رودی گارسیا چندمین سرمربی دوران حرفه‌ای رونالدو است؟

رودی گارسیا چندمین سرمربی دوران حرفه‌ای رونالدو است؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی کریستیانو رونالدو در تیم النصر عربستان، رودی گارسیا است؛ شخصی که در اروپا سابقه هدایت تیم هایی مثل لیون، مارسی، رم و لیل را داشته است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در دوران حرفه ای خود با مربی های زیادی کار کرده است و کار کردن با رودی گارسیا، یک تجربه نسبتا جدید برای او است چرا که رونالدو برای اولین بار است که از فوتبال اروپا خارج می شود و پا به فوتبال عربستان و به طور کلی تر فوتبال آسیا می گذارد. رودی گارسیا دومین سرمربی اهل فرانسه است که رونالدو با او کار می کند. کریستیانو رونالدو قبلا با زین الدین زیدان هم که یک فرانسوی بود کار کرده است.

شاید بتوان سر الکس فرگوسن را تاثیر گذار ترین سرمربی دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو نامید. این فرگوسن بود که رونالدو را از اسپورتینگ پرتغال به منچستر یونایتد آورد و به او به عنوان ستاره تیمش اعتماد کرد و زمینه رشد او را فراهم کرد. رونالدو در منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن به تمام افتخارات فردی و تیمی رسید و پس از آن بود که راهی رئال مادرید شد و با سرمربی های دیگری مثل پیگرینی، مورینیو، آنچلوتی، بنیتز و زیدان کار کرد.

رودی گارسیا، سرمربی النصر نوزدهمین سرمربی دوران حرفه ای رونالدو است. لیست تمام سرمربی هایی که رونالدو با آن ها کار کرده است، به این شرح است: لاسلو بولونی، فرگوسن ،اسکولاری، کی روش، پیگرینی، مورینیو، بنتو، آنچلوتی، سانتوس، بنیتز، زیدان، آلگری، ساری، پیرلو، سولشر، کریک، رانگنیک، تن هاگ، گارسیا.

1471