بارسلونا همچنان علاقه‌مند به جذب ستاره پرتغالی

بارسلونا همچنان علاقه‌مند به جذب ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا همچنان علاقه مند است تا به سراغ جذب ژائو فلیکس، ستاره 23 ساله پرتغالی برود چرا که سران باشگاه بارسلونا اعتقاد دارند که فلیکس یک بازیکن آینده دار در خط حمله است.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس به طور قرضی راهی چلسی شده است. او بازیکن باشگاه اتلتیکو مادرید است که به طور قرضی در جمع آبی پوشان لندنی توپ می زند. اتلتیکو مادرید پیش از آن که ژائو فلیکس را به چلسی قرض بدهد، قرارداد او را تا سال 2027 میلادی تمدید کرد و به این ترتیب او را به طور قرضی راهی تیم لندنی کرد. رقم فسخ قرارداد ژائو فلیکس در قرارداد جدیدی که با او تنظیم شد، 350 میلیون یورو در نظر گرفته شده است که یک رقم قابل توجه است.

به گفته روزنامه اسپورت، خود ژائو فلیکس به نظر می رسد که دوست داشته باشد در بارسلونا بازی کند و این قضیه می تواند کمک کند که پس از پایان قرارداد قرضی فلیکس در چلسی، او راهی آبی و اناری ها شود و بارسلونا بتواند با اتلتیکو مادرید بر سر انتقال این بازیکن به توافق برسد.

مدیر برنامه های ژائو فلیکس، ژرژ مندس است. مندس در حال حاضر وکالت برخی از بازیکنان بارسلونا مثل آنسو فاتی، آلخاندرو بالنده و نیکو گونزالس را بر عهده دارد و به طور کلی ارتباط خوبی با لاپورتا دارد که این قضیه هم می تواند کمک کننده باشد.

در هر صورت باید دید که در آینده چه اتفاقاتی برای ژائو فلیکس رخ می دهد.

1471