ستاره برزیلی رئال مادرید در یک قدمی محرومیت

ستاره برزیلی رئال مادرید در یک قدمی محرومیت

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در لالیگا چهار کارت زرد دارد و اگر یک کارت دیگر دریافت کند، محروم می شود.

به گزارش فوتبالی، اگر وینی در بازی امشب میان رئال مادرید و سوسیه داد در برنابئو کارت زرد بگیرد، پنج کارته می شود و بازی حساس پیش رو مقابل والنسیا را از دست می دهد. بازی رئال مادرید و والنسیا به علت حضور دو تیم در سوپرجام اسپانیا به تعویق افتاده است.

رئال مادرید فعلا با یک بازی کمتر، شش امتیاز از بارسلونا عقب است و باید امشب مقابل سوسیه داد پیروز شود تا اختلافش با صدر جدول را کاهش بدهد. از سویی سوسیه داد فقط سه امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد و در رتبه سوم لالیگا جای گرفته است.

وینیسیوس در روزهای اخیر به خاطر اتفاقات دربی مادرید به شدت مورد توجه بوده است. ساعاتی پیش از بازی، هواداران اتلتیکو آدمکی از او را روی پلی در مقابل شهرک ورزشی والدبباس به دار آویختند و همین مسئله باعث خشم شدید باشگاه رئال مادرید شد و بیانیه تندی در این باره منتشر کرد. وینیسیوس البته با گلش در مقابل اتلتیکو در یک چهارم نهایی کوپا دل ری از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت تا رئال در این بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا راه پیدا کند.

4125