گزینه ویژه ژاوی برای جایگزینی دمبله در دوران مصدومیت

گزینه ویژه ژاوی برای جایگزینی دمبله در دوران مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی - باز هم عثمان دمبله با مصدومیت مواجه شد و به این ترتیب کار ژاوی هرناندز را در مقطع حساس فصل دشوار کرد و اکنون سرمربی بارسلونا باید به دنبال جایگزین مناسب برای وینگر فرانسوی تیمش باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در هفته نوزدهم از رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه مونتیلیوی خیرونا را شکست دهد و به این ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

البته این بازی برای بارسلونا و ژاوی یک اتفاق تلخ را در بر داشت و آن هم مصدومیت عثمان دمبله بود و به نظر می رسد که این بازیکن حدود 3 تا 5 هفته از میادین به دور باشد.

آنسو فاتی و فران تورس دو بازیکنی هستند که ژاوی هرناندز می تواند از آن ها در پست وینگر استفاده کند اما به نظر می رسد که سرمربی آبی و اناری ها نظر دیگری دارد.

به گفته روزنامه آ اس اسپانیا، ژاوی می خواهد از گاوی در پست وینگر در این بازی ها استفاده کند و به این ترتیب دست به استفاده از فرمت جدیدی بزند. البته گاوی در ال کلاسیکو هم نقش وینگر را بازی کرد و بارسا موفق شد با درخشش گاوی در آن بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود.

1471