رئال مادرید و رد پیشنهاد بایرن مونیخ برای ستاره فرانسوی

رئال مادرید و رد پیشنهاد بایرن مونیخ برای ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مادریدی ها به هیچ وجه قصد فروش ادواردو کاماوینگا، ستاره جوان و فرانسوی خود را ندارند چرا که برخی از اخبار حاکی از آن است که رئال مادرید یک پیشنهاد جدی برای این بازیکن داشته است.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در این فصل در تلاش است تا بتواند برای یازدهمین بار پیاپی قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان شود. در واقع باواریایی ها از سال 2013 تاکنون، هر سال موفق شده اند که قهرمان رقابت های لیگ آلمان شوند و در این سال هم می خواهند آن را تکرار کنند.

البته در حال حاضر شرایط قدری برای بایرن مونیخ دشوار شده است چرا که آن ها سه تساوی پیاپی داشته اند و تیمی مثل یونیون برلین در یک قدمی آن ها قرار گرفته است و می خواهد صدر جدول را از باواریایی ها بگیرد.

ضعف هایی که تیم یولیان ناگلزمان داشته است، موجب شده است تا سران باشگاه بایرن مونیخ به فکر خرید بازیکن در پنجره زمستانی باشند. یکی از این بازیکن هایی که بایرنی ها مورد توجه قرار داده اند، ادواردو کاماوینگا بوده است.

به گفته فیچاخس، بایرن مونیخ برای خرید ادواردو کاماوینگا از رئال مادرید در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کرده است اما رئال مادرید پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است.

پیش‌تر تیم هایی مثل چلسی و آرسنال هم به دنبال جذب کاماوینگا بودند اما رئال مادرید پیشنهاد آن ها را رد کرد.

1471