رقابت گواردیولا با بارسلونا بر سر جذب یک مدافع

رقابت گواردیولا با بارسلونا بر سر جذب یک مدافع

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا و منچستر سیتی هر دو علاقه مند به جذب یک مدافع شده اند و بر سر جذب آن با هم رقابت می کنند.

به گزارش فوتبالی، آرنائو مارتینز، بازیکن 19 ساله ای که در حال حاضر در خیرونا توپ می زند، نشان داده است که یک بازیکن با استعداد است و می تواند آینده درخشانی داشته باشد. این بازیکن در خط دفاعی یک بازیکن چند پسته به حساب می آید چرا که او هم می تواند در پست مدافع راست بازی کند و هم می تواند به وسط مایل تر شود و وظایف مدافع میانی را بر عهده بگیرد.

به گفته موندو دپورتیوو، پپ گواردیولا به این بازیکن که بیشتر به عنوان مدافع راست به میدان می رود، علاقه مند شده است و می خواهد او را برای منچستر سیتی جذب کند. از سوی دیگر بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا به دنبال جذب یک مدافع راست است و به نظر می رسد آرنائو مارتینز می تواند یک گزینه مناسب برای آبی و اناری پوشان باشد.

قرارداد آرنائو مارتینز با خیرونا تا سال 2025 اعتبار دارد اما رقم فسخ این قرارداد 20 میلیون یورو است و به این ترتیب رقم بالایی به حساب نمی آید و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی برای آینده این بازیکن رخ خواهد داد.

1471