رمزگشایی از دبل نجات هفته/ آقاجان‌پور: به چشمانش نگاه کردم و دستش را خواندم!

رمزگشایی از دبل نجات هفته/ آقاجان‌پور: به چشمانش نگاه کردم و دستش را خواندم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تراکتور از لحظه دبل نجات دروازه تیمش می‌گوید و اینکه با محمدرضا اخباری شوخی جالبی در این زمینه داشته است.

به گزارش فوتبالی، محمد آقاجان‌پور که دبل‌سیو او در بازی ذوب آهن و تراکتور یکی از اتفاق‌های جذاب این بازی برای تی تی ها بود، در ابتدای صحبت‌های خود راجع به برد تیمش مقابل ذوب‌آهن عنوان داشت: به نظرم کسب این سه امتیاز از نان شب برای تیم ما واجب‌تر بود. از زمانی که آقای خمز آمده، از نظر فنی و خیلی مسائل دیگر روند رو به رشدی را داشته‌ایم. سبک بازی ما تغییر کرده و رو به جلوتر و هجومی‌تر بازی می‌کنیم که تماشاگرپسند است. البته باید به مربی وقت داده شود تا بتواند افکار خود را بهتر حکم‌فرما کند. هنوز ابتدای کار ماست و باید در ۱۳ بازی بعدی خود نیز که همانند فینال است با آرامش بازی کنیم و جوری باشیم که هم هوادار و هم خودمان لذت ببریم.

تراکتور به هوادارانش معروف است

آقاجان‌پور درباره علاقه هواداران تراکتور به سبک بازی خمز و اینکه در بازی بعدی امکان حضور در ورزشگاه را نیز خواهند داشت، گفت: همانطور که گفتم تیم خوب بازی می‌کند و همه از این نوع بازی لذت می‌برند اما باز هم تاکید می‌کنم این نباید باعث شود تا رشد تیم‌ متوقف شود و باید همین‌طور ادامه دهیم و بهتر شویم. راجع به هواداران هم باید بگویم که تراکتور به هوادارانش معروف است و با حضور هواداران فوتبال تهاجمی‌تری هم می‌شود بازی کرد. 

تغییر سیستم؟ ناآشنا نبودیم

مدافع راست تی‌تی‌ها راجع به تغییر سیستم این تیم در بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این صلاحدید کادرفنی بود و ما قبل آقای خمز هم سه دفاعه بازی می‌کردیم و ناآشنا نبودیم؛ با این تفاوت که سبک آقای بردیف دفاعی بود ولی در بازی ذوب‌آهن با وجود بازی سه دفاعه، هجومی بودیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم.

از رضا اسدی و هادی محمدی باید تشکر کنیم

آقاجان‌پور در رابطه با لحظه مصدومیت سیدمحمد حسینی نیز بیان کرد: واقعا خدا را شاکرم که اتفاق بدی برای سید عزیز نیفتاد. اولین بارم بود که چنین چیزی را می‌دیدم و تلخ‌ترین اتفاق فوتبالی چند وقت اخیر بود. جا دارد از همین جا از رضا اسدی و هادی محمدی تشکر کنم چرا که به شخصه دیدم چقدر تلاش کردند. فک سید بسته شده بود و هادی و رضا تلاش می‌کردند که فک وی را باز کنند. بین نیمه باهم عهد بستیم که برای سید بازی کنیم و برد را به او تقدیم‌ کنیم و خدا را شاکرم که درنهایت ختم به خیر شد و سیدمحمد سالم است.

به چشمانش نگاه کردم و دستش را خواندم!

مدافع بلندقامت سرخ‌پوشان که دبل نجات زیبایی داشت و مانع از فروپاشی دروازه اخباری شد، در مورد این صحنه گفت: مهاجم حریف با دروازه تک به تک شده بود و سریع خودم را به دروازه رساندم. به چشمان مهاجم نگاه کردم و تشخیص دادم می‌خواهد چگونه و به کجا ضربه بزند و پاهایم را تا جایی که ممکن بود قفل کردم.

یکی دو ساعتی تنم درد می‌کرد!

وی ادامه داد: در توپ‌ دوم هم ریباند شد و سر ضرب، توپ را زدند که با سر برگرداندم. به خاطر اینکه در صحنه اول مسافتی طولانی را استارت زده بودم، بعد ضربه سر به زمین افتادم. ضربه محکمی هم بود و یکی دو ساعت بعد این‌ ماجرا تنم درد می‌کرد!

اخباری نگران نباشد، دروازه‌بانی را دوست ندارم!

مدافع تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا قبلا تجربه دروازه‌بانی داشته یا نه نیز گفت: قبل اینکه فوتبال را جدی بازی کنم، چند باری شده که درون دروازه بایستم ولی علاقه‌ای به گلری ندارم و اخباری نگران این موضوع نباشد!(باخنده)

بازی با فولاد برای هردو تیم سخت خواهد بود

مدافع قرمزها در پایان راجع به بازی بعد این تیم برابر فولاد نیز تصریح کرد: در لیگ ایران تیم‌ها تفاوت چندانی باهم ندارند و سطح نزدیکی دارند. فولاد هم نماینده کشورمان در آسیاست و تیم خوبی از اول فصل بسته و بازی سختی برای هردو تیم خواهد بود. امیدوارم که در کنار هوادارانمان پیروز باشیم و روند خوب خود را حفظ کنیم.

1997