پزشک تیم ملی فوتسال بانوان: کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای بازیکنان به کار گرفت

پزشک تیم ملی فوتسال بانوان: کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای بازیکنان به کار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- پزشک تیم ملی فوتسال بانوان توضیحاتی را درباره شرایط ملی پوشان در ازبکستان ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر سمیه نجفی، پزشک تیم ملی فوتسال بانوان گفت: خوشبختانه ملی پوشان در شرایط مناسبی قرار داشته و آسیب جدید یا جدی تاکنون نداشتیم. آسیبی که در حد یک ضربه  یا کبودی باشد از نظر ما آسیبی است که حل می شود و بازیکنان به راحتی به بازی‌های بعدی می رسند. ضمن اینکه خوشبختانه مشکل کانتیوژن نیز برای تیم ما رخ نداده است.

وی ادامه داد: یکسری از بازیکنان از قبل آسیب داشتند که خوشبختانه با تلاش الهام لشگری، فیزیوتراپ تیم، این موضوع نیز رفع شده و اکنون ملی پوشان آماده بازی برابر ازبکستان هستند.
پزشک تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تجهیزات کامل پزشکی و فیزیوتراپی برای ریکاوری بچه ها وجود داشته و از این بابت مشکلی نیست. با توجه به اینکه فاصله مسابقات خیلی کم است با تجهیزاتی که در اختیار کادر درمان این تیم وجود داشت سعی کردیم به بهترین نحو عمل کنیم.
نجفی در پایان گفت: مشکلی که ما داشتیم بیشتر بحث تغذیه بود و اکنون هر چه جلوتر می رویم تغذیه بهتر می شود و بازیکنان سازگاری بیشتری با غذاهای ازبکستان دارند. در کنار این امر مکمل هایی که در اختیارمان بود را به بازیکنان می دهیم تا مشکلی وجود نداشته باشد و بازیکنان انشالله بازی سوم و مهم خودشان را بدون آسیب پشت سر بگذارند.

5960