عکس؛ پدیده آینده رئال مادرید، فاتح سوپرجام برزیل

عکس؛ پدیده آینده رئال مادرید، فاتح سوپرجام برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک پدیده 16 ساله در تابستان 2024 به رئال مادرید خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای خرید بازیکن جوان پالمیراس مبلغ 25+35 میلیون یورو هزینه کرده است. اندریک از پی اس جی، چلسی، بارسلونا و سایر تیم های بزرگ اروپا نیز پیشنهاد داشت اما در نهایت این رئال مادرید بود که توانست این پدیده جوان را به خدمت بگیرد. البته بر اساس قوانین اندریک تا پیش از 18 سالگی نمی تواند وارد فوتبال اروپا شود و بدین ترتیب رئال مادرید باید تا سال 2024 منتظر بماند تا بتواند این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

اندریک شب گذشته در ترکیب پالمیراس توانست فاتح سوپرجام برزیل شود. پالمیراس با نتیجه چهار بر سه در مقابل فلامینگو به پیروزی رسید و اندریک توانست جام را بالای سر ببرد. اندریک از نظر سبک بازی با روماریو مقایسه می شود و قرار است که به تدریج به عنوان جایگزین بنزما به ترکیب رئال مادرید اضافه شود تا خط حمله برزیلی را در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس تکمیل کند.

اندریک فقط 16 سال سن دارد اما به لطف تکنیک ناب خود خیلی سریع توانست نگاه ها را به خود جلب کند و با وجود پیشنهادهای پرشمارش در نهایت این رئال مادرید بود که توانست این بازیکن را جلوتر از سایر بازیکنان به خدمت بگیرد.

4125