مصاف دوستانه تیم های ملی جوانان اردن و عراق در ترکیه

مصاف دوستانه تیم های ملی جوانان اردن و عراق در ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله کوتاهی قبل از آغاز مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا در ازبکستان، تیم های ملی اردن و عراق امروز یکشنبه در مسابقه ای دوستانه در ترکیه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی،  تیم ملی جوانان اردن درحالی اردوی خود را در ترکیه برپا کرده است که هفته قبل در دو بازی دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان ایران رفت و یک برد و یک باخت را برابر تیم ملی فوتبال جوانان ایران کسب کرد.

روزنامه "الدستور"  چاپ اردن نوشته است که تیم ملی جوانان اردن علاوه بر بازی امروز مقابل عراق، روز سه شنبه در مسابقه دوستانه دیگری به مصاف تیم ملی جوانان قرقیزستان خواهد رفت.

تیم ملی جوانان اردن در آخرین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه،  شنبه هفته آینده (15 بهمن) مقابل یکی از باشگاه های ازبکستان قرار خواهد گرفت. این تیم درمسابقات جوانان قهرمانی آسیا در ازبکستان،  درگروه 3 با تیم های تاجیکستان،  کره جنوبی و عمان مسابقه خواهد داد.
گفتنی است بهترین عملکرد تیم ملی جوانان اردن در رقابتهای قهرمانی آسیا  به سال 2006 برمی گردد که این تیم به مقام چهارم آسیا رسید. اردن یک سال بعد در جام جهانی جوانان در کانادا به میدان رفت که با یک تساوی و دو باخت در مرحله گروهی، از دور مسابقات حذف شد.

1979