برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در راه آماده سازی برای جام جهانی 2023

برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در راه آماده سازی برای جام جهانی 2023

پایگاه خبری فوتبالی- امارات متحده عربی و شهر دبی، برای دومین بار، میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی شده است.

به گزارش فوتبالی، رقابت هایی که نوامبر سال 2023 در دبی برگزار می شود. شهری ساحلی و زیبا که مطمئنا برای میزبانی این رقابت ها، جایی مناسب است.

تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در رقابت های مقدماتی جام جهانی که اسفند امسال در پاتایای تایلند برگزار می شود، با تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران، ازبکستان و مالزی هم گروه است و البته ایران و امارات کار سختی برای صعود از گروهشان ندارند.

در هر حال دیروز روزنامه البیان امارات، در گزارشی برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی امارات را برای خوانندگانش تشریح کرده است. این روزنامه نوشته است که فدراسیون فوتبال امارات که میزبان مسابقات است، تدارک وسیعی برای شرکت پرقدرت تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در جام جهانی دیده است و این تیم تا قبل از شروع جام جهانی در ماه نوامبر 2023 که برابر با اواسط آبان تا اواسط آذر سال 1402 خواهد بود، در رویدادهای مختلفی شرکت خواهد کرد.

آنطور که البیان نوشته است، تیم ملی فوتبال ساحلی امارات، پیش از سفر به تایلند و حدود دو هفته بعد در یک تورنمنت مختص کشورهای عربی که فوتبال ساحلی دارند، در عربستان شرکت خواهد کرد و بعد در اواخر اسفند به تایلند خواهد رفت تا در رقابت های قهرمانی آسیا که مقدماتی جام جهانی 2023 دبی محسوب می شود هم شرکت کند. البته امارات میزبان رقابت های جام جهانی است و هر نتیجه ای در این رقابت ها کسب کند و حتی اگر حذف هم بشود، در جام جهانی آینده حضور دارد. اماراتی ها صرفا به خاطر کسب تجربه و آمادگی بیشتر در این رقابتها شرکت می کنند.  

البیان خبر داده که رقابت های انتخابی بازی های ساحلی آسیا در ماه سپتامبر آینده یعنی حول و حوش شهریور 1402 برگزار می شود و تیم ملی امارات هم در این رقابتها شرکت خواهد کرد. در همان ماه و پس از پایان این رقابت ها، مسابقات جام قهرمانی باشگاه های جهان در ترکیه برگزار می شود و تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در قالب یک تیم باشگاهی از امارات به ترکیه خواهند رفت و در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

روزنامه اماراتی نوشته است که در نهایت و پس از برگزاری چندین اردوی داخلی و خارجی و مسابقه، تیم ملی فوتبال ساحلی امارات، پیش از جام جهانی در یک اردوی اروپایی شرکت خواهد کرد. البته این اردو باید در یک نقطه گرم اروپا در اواخر پاییز برگزار شود تا تطابق آب و هوایی تیم ملی امارات به خوبی انجام شود.
البیان نوشته است درحال حاضر ویکتور واسکس از اسپانیا سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی امارات است و امید زیادی در این کشور، برای موفقیت در دوره آینده جام جهانی وجود دارد.

البته تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در رقابت های بین قاره ای دبی که پاییز امسال برگزار شد در مرحله نیمه نهایی به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باخت و این ایران بود که به فینال رفت و توانست برزیل قدرتمند را دو بر یک شکست دهد و قهرمان رقابت های بین قاره ای شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم مثل امارات، در رقابت های قهرمانی آسیا، مقدماتی بازی های آسیایی ساحلی شرکت خواهد کرد. البته تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مطمئنا قبل از جام جهانی چند اردوی داخلی و خارجی خواهد داشت اما نکته مهمی که شاید البیان به آن دقت نکرده این است که رقابت های بین قاره ای ممکن است در مهر ماه سال آینده در دبی برگزار شود چرا که پاییز همین امسال اعلام شد که رقابت های بین قاره ای سال آینده هم در دبی برگزار خواهد شد.

1979