واکنش سرمربی اینتر به کامبک تیمش در سری آ

واکنش سرمربی اینتر به کامبک تیمش در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر و کرمونزه در ورزشگاه خانگی تیم کرمونزه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، البته پیروزی در این بازی برای اینتر آسان نبود و شاگردان سیمونه اینزاگی مجبور شدند که در این بازی کامبک بزنند چرا که گل اول را دریافت کردند.

دو گل اینتر در این بازی توسط لوتارو مارتینز به ثمر رسیدند.

سیمونه اینزاگی درباره کامبک زدن تیمش مقابل کرمونزه گفت:« در مقابل تیمی که چند روز قبل ناپولی را از کوپا ایتالیا حذف کرد و یک امتیاز در بولونیا به دست آورد، کارمان دشوار بود. من از شخصیتی که تیمم نشان داد بسیار خوشحالم، دریافت یک گل زودهنگام در جریان بازی امروز واقعا می‌توانست به ما ضربه بزند.»

سرمربی اینتر در ادامه افزود:« خیلی خوشحالم و به شاگردانم بابت عملکرد عالی تبریک گفتم، آنها بهترین رویکرد را در پیش گرفتند. بازیکن کرمونزه با یک شوت از راه دور چشمگیر دروازه ما را باز کرد که آن گل می توانست با توجه به شکستی که در بازی قبل مقابل امپولی داشتیم، برای ما مشکلاتی ایجاد کند، اما در عوض آرام و متمرکز ماندیم.»

1471