عکس؛ وقتی مسی از مدال‌های نقره به مدال طلا رسید

عکس؛ وقتی مسی از مدال‌های نقره به مدال طلا رسید

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی از سال 2021 تاکنون موفق شده است در سه تورنمنت ملی مختلف به همراه تیم ملی آرژانتین به قهرمانی برسد و مدال طلا را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، همواره یکی از بزرگ ترین نقطه های سیاه کارنامه لیونل مسی، عملکرد او به همراه تیم ملی آرژانتین بود و منتقدان او اعتقاد داشتند که لیونل مسی آن طور که باید و شاید نمی تواند در تیم ملی کشورش درخشان ظاهر شود و به همین دلیل نمی تواند در آرژانتین جامی به دست بیاورد. لیونل مسی در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل نایب قهرمان شده بود و مدال نقره را به همراه تیم ملی آرژانتین به دست آورد. مسی در کوپا آمه ریکا 2015 و همچنین کوپا آمه ریکا 2016 نیز نایب قهرمان شد و باز هم مدال نقره به دست آورد. او از این قضیه بسیار نا امید شده بود و به همین دلیل در آن مقطع از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد اما پس از مدتی دوباره به آرژانتین برگشت.

لیونل مسی در تابستان 2021 موفق شد به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شود. او در سال 2022 قهرمان فینالیسیما و همچنین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد و به این ترتیب سه مدال طلا در تیم ملی آرژانتین به دست آورده است و موفق شد که از مدال نقره به مدال طلا برسد.

1470