هافبک اسبق بارسلونا در یک‌قدمی پیوستن به اسپانیول

هافبک اسبق بارسلونا در یک‌قدمی پیوستن به اسپانیول

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دنیس سوارز، هافبک اسبق بارسلونا که در این روز ها حال و روز خوشی در سلتاویگو ندارد، در یک قدمی پیوستن به اسپانیول قرار گرفته است و می خواهد دوباره به کاتالونیا برگردد.

به گزارش فوتبالی، دنیس سوارز در این فصل به طور کلی وضعیت مناسبی در سلتاویگو نداشته است و اکنون می خواهد با فسخ قرارداد خود، از این باشگاه جدا شود. برای این که قرارداد دنیس سوارز با سلتاویگو فسخ شود، نیازی نیست که مبلغی از سوی هر کدام از طرفین پرداخت شود. البته مبلغی از سوی باشگاه اسپانیول قرار است به سلتاویگو داده شود.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، باشگاه اسپانیول قرار است مبلغ 250 هزار یورو را به سلتاویگو پرداخت کند و به این ترتیب دنیس سوارز را به خدمت بگیرد.

دنیس سوارز بین سال های 2016 تا 2019 در بارسلونا حضور داشت. او یک دوره قرضی را هم در آرسنال سپری کرده است. از سوی دیگر او تجربه حضور در تیم هایی مثل منچستر سیتی، سویا و ویارئال را هم در کارنامه خود دارد و اکنون در 29 سالگی قرار است راهی اسپانیول شود. او یک هافبک وسط است که البته در دوران حرفه ای خود تیم های زیادی را عوض کرده است.

1470