آخرین باری که کوپا آمه‌ریکا در آمریکا برگزار شد مسی چه عملکردی داشت؟

آخرین باری که کوپا آمه‌ریکا در آمریکا برگزار شد مسی چه عملکردی داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 قرار است در کشور آمریکا برگزار شود و این اولین بار نیست که کشور آمریکا میزبان رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی، مرکزی و شمالی است چرا که در سال 2016 نیز ایالات متحده آمریکا میزبان رقابت های کوپا آمه ریکا بود.

به گزارش فوتبالی، کوپا آمه ریکا قرار است در سال 2024 با حضور 16 تیم برگزار شود و به این ترتیب تیم هایی از آمریکای جنوبی که ده تیم هستند به همراه 6 تیم از آمریکای مرکزی و شمالی در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

در آخرین باری که کوپا آمه ریکا در کشور ایالات متحده آمریکا برگزار شد، شیلی قهرمان این رقابت ها شد. آن ها در فینال در ضربات پنالتی تیم ملی آرژانتین را شکست دادند. مسی در آن فینال ضربه پنالتی خود را به آسمان زد و پس از شکست تیمش اشک ریخت.

اما به طور کلی آمار لئو مسی در آن تورنمنت خوب بود. مسی موفق شد در 5 بازی در آن رقابت ها، 5 گل به ثمر برساند و 4 پاس گل بدهد.

تیم ملی آرژانتین اکنون با مسی هم قهرمان کوپا آمه ریکا 2021 شده است و هم این که جام جهانی 2022 قطر را فتح کرده است و به نظر می رسد که برای کوپا آمه ریکا 2024 هم از مدعی های اصلی قهرمانی باشد.

1470