مورینیو قهرمان این فصل سری آ را اعلام کرد

مورینیو قهرمان این فصل سری آ را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (یکشنبه 9 بهمن) از ساعت 23:15 در هفته بیستم از رقابت های سری آ ایتالیا، آ اس رم و ناپولی قرار است به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم موفق می شود هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی در حال حاضر با 50 امتیاز صدرنشین جدول رقابت های سری آ ایتالیا است و پس از ناپولی، اینتر با 40 امتیاز قرار دارد. در واقع ناپولی با اختلاف قابل توجهی در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفته است.

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آ اس رم، در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی مقابل ناپولی اظهار نظر جالبی داشت و به طور کلی به نظر می رسد که معتقد است، ناپولی قهرمان این فصل است. او در این باره گفت:" ناپولی با شایستگی از همین حالا اسکودتو را برده است بنابراین به آنها تبریک می گویم. آنها یک تیم عالی با یک مربی بزرگ هستند. 10 امتیاز اختلاف بسیار زیاد است و کسی نمی تواند آنها را بترساند. اسکودتو برای ناپولی است و فقط می توان به آنها تبریک گفت. ما به آنجا می رویم تا نتیجه بگیریم، اما این واقعیت که آنها قبلاً اسکودتو را برده اند، تغییر نمی کند."

1470