عکسی بامزه از کودکی ستاره جوان بارسلونا

عکسی بامزه از کودکی ستاره جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پدری تبدیل به ستاره بارسلونا در بازی مقابل خیرونا شد چرا که او در حالی که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود، موفق شد یک گل سه امتیازی را برای آبی و اناری ها به ثمر برساند و به این ترتیب شاگردان ژاوی را یک قدم دیگر به هدفشان که همان قهرمانی در لالیگا است، نزدیک تر کند.

به گزارش فوتبالی، پدری در حال حاضر 20 سال دارد اما یک بازیکن با تجربه به حساب می آید چرا که او بازی های زیادی انجام داده است. پدری در بازی بارسلونا مقابل خیرونا به یک رکورد ویژه رسید. او صدمین بازی خود را در جمع آبی و اناری پوشان انجام داد و به این ترتیب در صدمین بازی خود یک گل سه امتیازی زد.

پدری از دوران کودکی طرفدار بارسلونا بوده است. البته او در آکادمی تیم لاس پالماس حضور داشته است. او در فصل 2019/20 هم به تیم بزرگسالان لاس پالماس راه پیدا کرد و پس از آن بود که راهی بارسلونا شد. آبی و اناری ها در سال 2020 بود که به سراغ خرید پدری لوپز رفتند و به این ترتیب به عنوان یک بازیکن آینده دار او وارد بارسا شد.

اکنون پدری تبدیل به یک مهره کلیدی در بارسلونا شده است. خیلی ها زوج پدری و گاوی را با زوج موفق ژاوی - اینیستا مقایسه می کنند و باید دید که آن ها هم به چنین موفقیت هایی دست پیدا می کنند یا خیر.

1470