ستاره بارسلونا بازی مقابل منچستریونایتد را از دست می‌دهد؟

ستاره بارسلونا بازی مقابل منچستریونایتد را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مصدومیت های عثمان دمبله تمامی ندارد و این مصدومیت ها تبدیل به یک کابوس برای بارسلونا شده است و کار آبی و اناری پوشان را در مقاطع مختلف دشوار می کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در هفته نوزدهم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه مونتیلیوی به مصاف خیرونا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. البته پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز برای بارسا شیرینی خاص خود را داشت اما این شیرینی با مصدومیت عثمان دمبله کمی تلخ شد.

تنها 25 دقیقه از بازی بارسلونا و خیرونا گذشته بود که عثمان دمبله دچار مصدومیت شد و از ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا خواست که او را تعویض کند و در نهایت این اتفاق هم افتاد و ژاوی، پدری را به جای دمبله وارد میدان کرد و پدری در دقیقه 61 روی پاس جوردی آلبا تک گل بارسا را در این بازی به ثمر رساند.

اکنون باشگاه بارسلونا تایید کرده است که عثمان دمبله از ناحیه ران پای چپ دچار مصدومیت شده است و مدتی از میادین به دور خواهد بود. البته هنوز زمان دقیق دوری او از میادین مشخص نیست اما به طور معمول ممکن است حدود سه الی چهار هفته از میادین به دور باشد و به این ترتیب او بازی رفت بارسلونا مقابل منچستر یونایتد در لیگ اروپا را که در تاریخ 27 بهمن ماه برگزار می شود، احتمالا از دست خواهد داد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای دمبله به چه شکل پیش می رود.

1470