مگوایر دیگر جایی در ترکیب منچستریونایتد ندارد؟

مگوایر دیگر جایی در ترکیب منچستریونایتد ندارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد به حمایت از هری مگوایر کاپیتان تیمش پرداخت و ادعا کرد که او گزینه پنجم تیمش نیست. 

به گزارش فوتبالی، وضعیت هری مگوایر در الدترافورد در این فصل اصلاً جالب نیست. او بیش از حد انتظارش روی نیمکت نشسته و فقط در هشت بازی لیگ برتر توانسته به میدان برود و تنها در چهار بازی موفق شده 90 دقیقه بازی کند. همچنین اریک تن هاگ در چند ماه اخیر بیشتر از لیساندرو مارتینز، رافائل واران، لوک شاو و ویکتور لیندلوف استفاده کرده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از خبرنگاران و طرفداران به این فکر کنند که هری مگوایر دیگر جایی در ترکیب شیاطین سرخ ندارد. 

به نقل از سایت گل، اما مگوایر نمایش درخشانی در جام جهانی 2022 در ترکیب تیم ملی انگلیس داشت و اریک تن هاگ نیز معتقد است که هنوز دوران مگوایر در الدترافورد به پایان نرسیده است. او به خبرنگاران گفت: "هری مگوایر؟ خیر، او گزینه پنجم خط دفاعی ما نیست. هری باید برای جایگاهش در ترکیب بجنگد و شرایط ممکن است تغییر دهد. فکر می کنم که او در حال پیشرفت است و حالا همه چیز به او بستگی دارد."

هری مگوایر در فصل 2021-22 بیش از 2500 دقیقه در لیگ برتر انگلیس بازی کرده، در حالی که در این فصل تنها 383 دقیقه فرصت حضور در زمین داشته است.

4416