واکنش آنچلوتی به بیانیه جنجالی اتلتیکو مادرید

واکنش آنچلوتی به بیانیه جنجالی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه رئال مادرید اعلام کرد که هیچ اهمیتی به بیانیه مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید نمی دهد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید فرداشب در برنابئو میزبان رئال سوسیداد است. مادریدی‌ها پس از شکست از بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا روی دور برد قرار دارند. رئال پنجشنبه شب توانست اتلتیکو را از کوپا دل ری کنار بزند و حالا با روحیه‌ای مضاعف برابر تیم سوم جدول لالیگا قرار خواهد گرفت.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: "سوسیداد این روزها بسیار خوب بازی می‌کند و روند مثبتی دارد. نیمه اول بازی با اتلتیکو خوب نبودیم و برابر سوسیداد باید بسیار بهتر باشیم. باید هم در کارهای دفاعی و هم در حمله نمایشی کامل ارائه دهیم."

 آنچلوتی در واکنش به اظهارات خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو و حمله او به رئال و کمیته داوران گفت: "بیانیه او را نخواندم و فقط چیزهایی را شنیدم. این موضوع برایم بی‌اهمیت است. بازی برابر اتلتیکو سخت و تقریبا برابر بود، اما ما مستحق پیروزی بودیم و به هدفمان هم رسیدیم. در مورد حرف‌های خیل مارین نظری ندارم و تنها تمرکزم روی بازی فرداست."

"شرایط روحی وینیسیوس پس از اتفاقات قبل از دربی؟ شرایط وینی خوب است و بسیار سخت تمرین می‌کند. در دربی شانس‌های خوبی را از دست داد، ولی خوشحالم که در نهایت گلزنی کرد."

4416