واکنش سرمربی تیم صدرنشین سری آ به تولد مورینیو

واکنش سرمربی تیم صدرنشین سری آ به تولد مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت ایران در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، تیم آ اس رم و ناپولی به مصاف هم می روند و شاهد یک دیدار بسیار جذاب خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، ناپولی با هدایت اسپالتی در حال حاضر صدرنشین رقابت های سری آ ایتالیا است و به نظر می رسد که با ادامه این روند، در این فصل شاهد قهرمانی ناپولی در رقابت های لیگ ایتالیا باشیم.

ژوزه مورینیو، سرمربی آ اس رم به تازگی 60 ساله شده است. اسپالتی سرمربی ناپولی درباره تولد 60 سالگی ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود پیش از بازی مقابل رم گفت:" می خواهم تولد 60 سالگی مورینیو را تبریک بگویم. من ناراحت شدم که او من را دعوت نکرد، با یک هدیه به تولد او می رفتم. مورینیو یکی از افرادی است که فوتبال را در سطح جهانی بالا برده است، بنابراین به او تبریک می گویم و بهترین ها را برای او می خواهم."

اسپالتی همچنین درباره شانس های قهرمانی ناپولی در رقابت های سری آ و این که چقدر احتمال دارد که آن ها جام را بالای سر ببرند، گفت:" من از نظر ریاضی بسیار ضعیف هستم. در این حد می دانم که اگر مقابل رم برنده شویم، 53 امتیازی می شویم."

ناپولی در حال حاضر با 50 امتیاز صدرنشین رقابت های سری آ است.

1471