بازیکنی که بارسلونا و منچستریونایتد بر سر جذبش رقابت می‌کنند

بازیکنی که بارسلونا و منچستریونایتد بر سر جذبش رقابت می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - دنی اولمو، بازیکن اسپانیایی حال حاضر تیم آربی لایپزیش، بازیکنی است که مورد توجه برخی از تیم های بزرگ اروپایی مثل منچستر یونایتد و بارسلونا قرار گرفته است و ممکن است که در تابستان آینده شاهد این باشیم که او راهی تیم دیگری شود و فوتبال آلمان را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، دنی اولمو بازیکنی است که بیشتر در پست هافبک هجومی به میدان می رود اما او توانایی بازی به عنوان مهاجم نوک کاذب و همچنین وینگر را نیز دارد و همین قضیه موجب می شود که او بتواند کمک ویژه ای به خط حمله تیمش داشته باشد و باید دید که در نهایت کدام تیم مقصد آینده او خواهد بود.

به گفته کریستین فالک، منچستر یونایتد در تابستان وارد رقابت با بارسلونا برای جذب دنی اولمو خواهد شد. منچستر یونایتد پیش از این هم به این بازیکن علاقه مند بود اما در جذب او تردید داشت. شیاطین سرخ حالا می خواهند شانس خود را برای جذب اولمو امتحان کنند. لایپزیش برای دنی اولمو مبلغی حدود 70 تا 75 میلیون یورو می خواهد و در این صورت به او اجازه خروج خواهد داد.

اولمو در حال حاضر 24 سال دارد و از بازیکنانی است که بین سال های 2007 تا 2014 در آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا حضور داشته است. او از سال 2020 به لایپزیش پیوست. اولمو از سال 2019 به تیم ملی اسپانیا دعوت می شود.

1471