هت‌تریک پدیده رئال مادرید در مسابقات آمریکای جنوبی

هت‌تریک پدیده رئال مادرید در مسابقات آمریکای جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها بسیاری از استعدادیاب های فوتبال دنیا به کلمبیا رفته اند تا مسابقات جام ملت های زیر 20 سال امریکای جنوبی را زیر نظر بگیرند و پدیده های کمتر شناخته شده مسابقات را به باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا منتقل کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در مسابقات جام ملت های زیر 20 سال در امریکای جنوبی نگاه ها را به خود جلب کرده، آلوارو رودریگز است. او پسر کوکیتو بازیکن اسبق تیم ملی اروگوئه است که در سه سال اخیر در اکادمی رئال مادرید حضور داشته است. آلوارو در بازی رئال مادرید و کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برای اولین بار در تیم بزرگسالان رئال مادرید بازی کرد و در سالهای اخیر در تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا زیر نظر رائول خوش درخشیده است.

آلوارو در بازی تیم های زیر 20 سال اروگوئه و بولیوی توانست هت تریک کند تا تیمش با نتیجه چهار بر یک پیروز شود. پدیده آکادمی رئال مادرید می توانست در رده های پایه برای اسپانیا بازی کند اما در نهایت تیم ملی اروگوئه را انتخاب کرد که حالا درخشش او باعث شده تا آینده بزرگی پیش رویش باشد. در حقیقت او امید زیادی دارد تا در آینده ای نزدیک به تیم بزرگسالان رئال مادرید و تیم ملی اروگوئه راه پیدا کند تا در کنار یک اروگوئه ای دیگر یعنی فدریکو والورده بازی کند.

4125