مقصد هافبک آمریکایی یوونتوس مشخص شد

مقصد هافبک آمریکایی یوونتوس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - وستون مک کنی هافبک آمریکایی یوونتوس راهی لیدز یونایتد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مک کنی به تیمی ملحق می شود که آمریکایی های پرشماری دارد. در حقیقت جسی مارش هدایت لیدز را به عهده دارد و اخیرا کریس آرماس به عنوان دستیارش مشغول به کار شده است. تایلر ادامز و برندن آرونسون نیز در این تیم حضور دارند. با حضور مک کنی جمع آمریکایی ها در لیدز یونایتد جمع تر خواهد شد.

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که مک کنی به صورت قرضی با مبلغ 1.4 میلیون دلار راهی لیدز خواهد شد و تیم انگلیسی در پایان فصل می تواند با پرداخت 36 میلیون یورو قرارداد هافبک یووه را به حالت قطعی در بیاورد. مکس آلگری سرمربی یوونتوس نهایی شدن انتقال را تایید کرده است و به همین خاطر مک کنی در بازی یکشنبه میان یووه و مونزا حضور نخواهد داشت. آلگری در این باره گفت:" توافق میان باشگاه ها برای انتقال مک کنی انجام شده و او فردا حضور نخواهد داشت."

وستون مک کنی حالا به تیمی می رود که با حضور امریکایی ها می تواند به خوبی با آن هماهنگ شود. در حقیقت سبک بازی فیزیکی این بازیکن باعث می شود که لیگ انگلیس کاملا برایش مناسب باشد و می تواند با حمایت بازیکنانی نظیر تایلر آدامز و مارک روکا در ترکیب جا بیافتد.  مک کنی در سالهای اخیر به علت مصدومیت شرایط دشواری داشت اما عملکرد خوبش در جام جهانی اخیر باعث شده تا به خودش امیدوار شود. این بازیکن که در تگزاس متولد شده، حالا امیدوار است که در چالش جدیدش موفق باشد.

4125