واکنش رئال مادرید به صحبت‌های جنجالی مدیر اتلتیکو چیست؟

واکنش رئال مادرید به صحبت‌های جنجالی مدیر اتلتیکو چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - میگل آنخل خیل مارین سهامدار اصلی باشگاه اتلتیکو مادرید شب گذشته در صحبت هایی تند به شدت به رئال مادرید حمله کرد.

به گزارش فوتبالی،  اتلتیکو مادرید فصل کابوس واری را داشته است. آنها در گروهشان در چمپیونزلیگ چهارم شدند و حتی به لیگ اروپا هم راه نیافتند، در لالیگا چهارم هستند و خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ را حس می کنند و توسط رئال از کوپا دل ری حذف شده اند. اگر اتلتیکو نتواند در میان چهار تیم برتر لالیگا راه پیدا کند، اخراج دیگو سیمئونه دور از انتظار نیست و شرایط برای این تیم کاملا بحرانی خواهد بود.

خیل مارین شب گذشته به شدت به رئال مادرید حمله کرد و مدعی شد که مدیران رئال سیستمی را درست کرده اند که از این طریق و با کمک رسانه ها به داوران فشار می آورند تا به سود آنها سوت بزنند. اشاره وی به اخراج نشدن دنی سبایوس در بازی رئال مادرید و اتلتیکو بود. در حقیقت هافبک رئال در دقیقه 71 و در زمانی که نتیجه یک بر صفر به سود اتلتیکو بود، تکلی را زد که می توانست منجر به دریافت کارت زرد دوم برایش شود اما در نهایت سوتو گرادو داور بازی تصمیم گرفت که او را اخراج نکند. رئال مادرید کامبک زد و با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا به نیمه نهایی کوپا دل ری راه پیدا کند.

صحبت های مدیر اتلتیکو علیه رئال مادرید به شدت تند و بی سابقه بودند چرا که او مدعی شد که دهه هاست که رئالی ها به داوران فشار می آورند و آنها به تنهایی نمی توانند با این سیستم مقابله کنند. 

خبرنگاران طرفدار رئال مادرید مدعی هستند که مدیر اتلتیکو مادرید با این روش قصد دارد که حواس هواداران تیمش را از فصل ضعیف این تیم پرت کند و این صحبت ها را فرافکنی دانسته اند. از سویی خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به رئال مادرید گزارش داده است که رئال مادرید هیچ واکنشی به این صحبت ها نخواهد داشت. رئالی ها نمی خواهند وارد این بازی شوند و اعتقاد دارند که بهتر بود که مالک اتلتیکو به جای این صحبت ها در مورد رفتارهای عجیب هواداران تیمش نظیر به دار آویختن ادمک وینیسیوس جونیور توضیح بدهد.

4125