سوال روز/ چرا دیاباته گلزنی را فراموش کرده است؟

سوال روز/ چرا دیاباته گلزنی را فراموش کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اهل مالی پرسپولیس برای دومین بازی متوالی، یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جنجال‌های اصلی بازی دیروز فولاد و پرسپولیس به صحنه برخورد مدافع فولاد با دیاباته برمی‌گردد و پرسپولیسی‌ها با استناد به نظر چندین کارشناس داوری، معتقدند که یک پنالتی مسلم برایشان گرفته نشده و این اتفاق برای دومین بازی متوالی تکرار شده است.

نگرفتن پنالتی برای قرمزها، تنها اتفاق مشابه دو بازی آخر شاگردان یحیی گل‌محمدی نیست و نکته‌ نگران‌کننده برای طرفداران این تیم، دو موقعیت گلی است که شیخ دیاباته جلوی ذوب آهن و فولاد از دست داده است.

دیاباته که پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت، در بازی مقابل ذوب‌آهن به ترکیب پرسپولیس بازگشت در بازی مقابل فولاد هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد اما باز هم خبری از گلزنی این بازیکن نبود.

دیاباته در بازی مقابل ذوب‌آهن و در شرایطی که از پاس عمقی بسیار خوب محمد عمری می‌توانست استفاده بهتری ببرد، به عجیب‌ترین شکل ممکن تلاش کرد تا با ضربه چیپ دروازه ذوب آهن را باز کند که توپ او راهی اوت شد. 

دیاباته روز گذشته و در محوطه جریمه فولادی‌ها باز دیگر صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد اما به قول گزارشگر این بازی گل نکردن این توپ بسیار سخت تر از گل نکردنش بود تا آه از نهاد کادر فنی قرمزها بلند شود.

دیاباته که آخرین بار در دیدار برابر مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر، یک نیمه برای قرمزها به میدان رفت و یک گل سه امتیازی نیز برای تیمش به ثمر رساند، در تعطیلات جام جهانی و در جریان دیدار دوستانه پرسپولیس و سپاهان از ناحیه کشاله ران آسیب دید و بسیاری از بازی‌های این تیم را از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از دست داده است.

یک نکته مهم که درباره او وجود دارد این است که به شدت چاق شده و اضافه وزن دارد. او زمانی که در استقلال بود به مراتب لاغرتر و سروزن تر از این روزها بود و به همین دلیل هم بود که در فصل اول حضورش، آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران هم شد. هر چند که به خاطر ماجراهای کرونایی، سازمان لیگ به او کفش طلا نداد!

7655