خمز مهاجم نداشت، از اسدی آقای گل ساخت!

خمز مهاجم نداشت، از اسدی آقای گل ساخت!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور با اعتماد به رضا اسدی و استفاده از وی در خط حمله، یک مهاجم جدید رو کرده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور تحت هدایت پاکو خمز هم زیبا بازی می‌کند و هم‌ نتیجه می‌گیرد. تیم پاکو از سه بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل استقلال، گل‌گهر و ذوب‌آهن موفق به کسب 7 امتیاز شده تا تی‌تی‌ها جزو 5 تیم برتر جدول باشند.

باوجود ارائه بازی خوب و تهاجمی که هم باب میل پرشورهاست، دست پاکو خمز در برخی پست‌ها حسابی خالی است و خود وی هم در نشست‌های خبری خود روی این نکته تاکید کرده که منتظر است بازیکنان جدید هر چه زودتر با باشگاه قرارداد ببندند.

با این حال تراکتور در نقل‌وانتقالات چندان شرکت نکرد و پاکو هم به جای گلایه، از داشته‌هایش بهره برد. خمز که باتوجه به مصدومیت محمد عباس‌زاده، در چند دیدار قبلی تیمش از رضا اسدی هافبک دفاعی سابق این تیم در نوک حمله استفاده می‌کند، در بازی برابر ذوب‌آهن نیز باتوجه به جدایی کاوه رضایی و تازه اضافه شدن حامد پاکدل به این تیم، تصمیم گرفت همچنان به اسدی در پیکان خط حمله تیمش میدان دهد.

اعتمادی که حالا بسیار خوب جواب داده و پاکو از یک هافبک دفاعی سابق، آقای گل ساخته است! اسدی با ثبت هت‌تریک در اصفهان، شمار گل‌های این فصلش را به عدد ۶ رساند تا همراه با یورگن لوکادیا و محمد عباس‌زاده در صدر جدول آقای گلی لیگ برتر قرار گیرد.

1997