گابریل کالدرون: رونالدو بداند که فوتبال عربستان آسان نیست!

گابریل کالدرون: رونالدو بداند که فوتبال عربستان آسان نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- گابریل کالدرون، سرمربی اسبق پرسپولیس برای عربستانی ها یادآور خاطره خوب صعود بدون باخت به جام جهانی 2006 است.

به گزارش فوتبالی، کالدرون که سابقه سرمرببگری تیم های الهلال عربستان، الاتحاد عربستان و تیم های ملی عمان و بحرین را دارد،  این روزها به عربستان برگشته است.

کالدرون که به عنوان سفیر باشگاه رئال بتیس اسپانیا همکاری می کند، با دعوت این باشگاه برای مشاهده سوپر جام اسپانیا به عربستان سفر کرد و بعد از انجام سوپر جام ایتالیا و بازی دوستانه پاریسن ژرمن و منتخب النصر و الهلال، همچنان در این کشور حضور دارد و مصاحبه ای را با روزنامه الریاضیه عربستان انجام داده است.

کالدرون در این مصاحبه گفته است: "با توجه به شناختی که از فوتبال عربستان و لیگ این کشور داشتم، چهار ماه قبل از شروع جام جهانی  در گفتگو با رسانه های آرژانتینی نسبت به توانایی تیم عربستان هشدار دادم و با صراحت گفتم که  به هیچ وجه حریف آسانی نیست!"

او در ادامه گفته است:" به نظرم لیگ عربستان در حال حاضر بسیار قوی است و برای همه بازیکنان سخت است. به صراحت می گویم که رونالدو یا سایر بازیکنان خارجی فکر نکنند مسابقات لیگ این کشورآسان است. فکر می کنم رونالدو تا چند ماه دیگر به حرف من خواهد رسید.

او در ادامه گفته است: "در حال حاضر برخی از بازیهای لیگ عربستان را می بینم. درجام جهانی هم بازیهای این تیم رادیدم. فوتبال عربستان در حال حاضر از بازیکنان خوبی سود می برد که یکی از آنها سلمان الفرج است. او من را یاد سامی الجابر در جام جهانی 2006 می اندازد.

کالدرون در این مصاحبه درخصوص مقایسه مسی و مارادونا گفته است: "به نظرم مارادونا اسطوره زمان خود بود و مسی هم در حال حاضر یک اسطوره است و مقایسه آنها درست نیست.

کالدرون در بخش پایانی این مصاحبه پیش بینی کرده است که حضور احتمالی مسی در عربستان،  نه تنها مردم آرژانتین،  بلکه سراسر مردم جهان را وادار می کند که لیگ فوتبال عربستان را دنبال کنند!

۱۹۷۹