صحبت‌های جالب ژاوی درباره شرایط بارسلونا و قرارداد دمبله

صحبت‌های جالب ژاوی درباره شرایط بارسلونا و قرارداد دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سرمربی بارسلونا، می‌گوید با اینکه تیمش می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد، ولی منتقدان نباید فصل گذشته و بهبود قابل‌توجه شرایط بارسا را فراموش کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فردا در هفته نوزدهم لالیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف خیرونا می‌رود. شاگردان ژاوی در حال حاضر با 17 بازی 44 امتیازی هستند و با اختلاف سه امتیازی نسبت به رئال مادرید صدر جدول را در اختیار دارند. بازی فردا برای بارسا اهمیت زیادی دارد؛ چرا که لغزش در این مسابقه می‌تواند صدرنشینی آنها را با خطر جدی مواجه کند.

به نقل از سایت گل، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "خیرونا تیم شجاعی است که سنگین پرس می‌کند و توپ‌ربایی را خوب بلد است. این دقیقا همان کاری است که ما دوست داریم انجام بدهیم. میکل از مربی‌هایی است که من در لالیگا سبک کارش را خیلی دوست دارم. انتظار داریم بازی خیلی سختی در پیش داشته باشیم. من هم از اینکه پیروزی‌های پرگل نداشته‌ایم ابراز نگرانی کرده‌ام. باید از خیلی جهات بهتر بشویم. ولی پیروزی‌ها ما همه با شایستگی به دست آمد. در حال حاضر شرایط خوبی داریم. باید به یاد بیاوریم که سال گذشته چه شرایطی داشتیم و امسال کجا هستیم. جای کار هست، ولی نکات مثبت زیادی هم دیده می‌شود. ما در خط دفاع خیلی پیشرفت کرده‌ایم و روی‌هم‌رفته معتقدم تیم ما فرم خیلی خوبی دارد و باید به این واقعیت توجه کرد." 

"قرارداد دمبله؟ برای من مهم است چون عثمان را برای تیم خیلی مهم می‌دانم. پیدا کردن چنین بازیکنان تاثیرگذاری ساده نیست. امیدوارم او سال‌ها برای ما بازی کند."

4416