حمایت گواردیولا از آرتتا در برابر انتقادات

حمایت گواردیولا از آرتتا در برابر انتقادات

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید انتقادها از رفتار میکل آرتتا در کنار زمین به خاطر حسادت به این مربی جوان است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی و آرسنال امشب در دیداری حساس در دور چهارم از جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله بعدی مشخص شود. گواردیولا و آرتتا پیش از این در سیتی با یکدیگر کار می‌کردند و همه از ارتباط و دوستی نزدیک آنها با هم خبر داشتند. به نظر می‌رسد که این ارتباط دوستانه همچنان پابرجاست. آرتتا پیش از این، از سوی بسیاری از کارشناسان به خاطر رفتاری که در کنار زمین دارد مورد انتقاد قرار گرفته اما سرمربی سیتی به دفاع از او پرداخت و منتقدانش را حسود خطاب کرد. 

گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت: "مطمئنا حسادت یکی از عوامل مطرح شدن این انتقادات است. وقتی شما در صدر جدول هستید، آنها باید بهانه دیگری برای پایین آوردن ارزش شما پیدا کنند. این کاری است که آنها در حال حاضر مشغول انجام دادنش درباره آرتتا هستند. من به خوبی با چنین شرایطی آشنا هستم."

او درباره رقابت با دوست و همکار قدیمی‌اش اظهار داشت: "او می‌خواهد من را شکست دهد و من هم می‌خواهم برابر او به پیروزی برسم. می‌دانم که این خواسته هردوی ماست و در این بازی مطمئنا بهترین دوستان یکدیگر نخواهیم بود. احترام زیادی برای آرتتا به عنوان یک فرد و یک سرمربی قائل هستم. این موضوع حتی اگر کنار زمین با هم بجنگیم هم تغییر نخواهد کرد."

4416