قرارداد خرید تابستانی بارسلونا تمدید شد

قرارداد خرید تابستانی بارسلونا تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس آلونسو که در تابستان گذشته در انتقالی آزاد و پس از اتمام قراردادش با چلسی راهی بارسلونا شده بود، اکنون به طور رسمی قرارداد خود را با آبی و اناری ها تمدید کرده است.

به گزارش فوتبالی، وقتی که مارکوس آلونسو در تابستان گذشته در یک انتقال آزاد به بارسلونا آمد، قراردادی بست که تا تابستان 2023 معتبر بود. در واقع او یک قرارداد یک ساله با آبی و اناری ها به امضا رساند و سران بارسلونا در آن مقطع شرایط این را نداشتند که یک قرارداد بلند مدت تر با این بازیکن ببندند. اکنون خوان لاپورتا تصمیم گرفته است که قرارداد مارکوس آلونسو را تا تابستان 2024 تمدید کند و این اتفاق رخ داده است.

اگر بارسلونا قرارداد مارکوس آلونسو را تمدید نمی کرد، او در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا می شد اما او اکنون فصل بعد را هم در بارسا خواهد بود. در این قرارداد امکان تمدید برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد و بارسا می تواند آلونسو را برای یک فصل دیگر نیز نگه دارد.

در این قرارداد، بند فسخ مارکوس آلونسو 50 میلیون یورو تنظیم شده است یعنی اگر تیمی می خواهد این بازیکن را در تابستان بعدی بخرد، باید 50 میلیون یورو به بارسلونا بدهد.

1471