مجتبی حسینی: پیروزی در مسابقه امروز برای ما بسیار مهم بود

مجتبی حسینی: پیروزی در مسابقه امروز برای ما بسیار مهم بود

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی مقابل مس کرمان را خوب شروع کردیم و 3 امتیاز حیاتی را بدست آوردیم.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی پس از برد یک بر صفر پیکان مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی داشتیم کنترل بازی در دست پیکان باشد.

وی افزود: بازی بسیار مشکلی بود‌. می دانستیم مس در بازی‌های بیرون از خانه تیم خیلی گردن کلفت و سازماندهی شده‌ای است. اگر به نتایجش نگاه کرده باشید، معمولا بیرون از خانه به تیم‌ها باج نمی‌دهد‌. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی داشتیم کنترل مسابقه دست پیکان باشد. در طول ۹۰ دقیقه شاید فقط نیمچه موقعیتی به تیم حریف دادیم.

وی افزود:  پس از گل هم بچه‌ها باید در ضد حملات کار را تمام می‌کردند. فرصت‌های خیلی خوبی به دست آوردیم که باید گل دوم و سوم را در ضد حملات می‌زدیم. متاسفانه بچه‌ها در این زمینه خیلی اهمال کردند و باید با آن‌ها صحبت کنم. اگر نتوانید گل‌های بعدی را بزنید، تنبیه می‌شوید و گل مساوی را می‌خورید. خدا را شکر مقابل مس این اتفاق نیفتاد اما باید فکر عاجلی کنیم‌. وقتی موقعیت‌های بالای ۷۰_۸۰ به دست می‌آورید باید کار را تمام کنید تا اتفاقی نیفتد‌. در کل نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. 

سرمربی پیکان اضافه کرد: با توجه به کمبود بازیکن به دلیل مصدومیت‌ها بچه‌ها واقعا غیرت کردند و زحمت کشیدند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم روند خوبی داشته باشیم و بار دیگر سینوسی نشود. این موضوع نیز مقداری به جوانی تیم بازمی‌گردد. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

حسینی درمورد جر و بحث غلامرضا ثابت ایمانی و سامان فلاح در صحنه پنالتی پیکان با تمیروف، گفت: پنالتی زن اول تا سوم ما بنابردلایلی در این بازی نبودند. مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی که پنالتی زنان اصلی ما هستند در زمین حضور نداشتند و مقداری ناهماهنگی ایجاد شد. این هم به خاطر روحیه برتری جویی بازیکنان بود و خیلی خوب است آدم در بازی به این حساسی جرات داشته باشد و بگوید پنالتی را من می‌زنم. سه امتیاز برای ما ارزش حیاتی داشت. از این قضیه ناراحت نیستم و هیج ایرادی ندارد. ثابت ایمانی هم پنالتی را خیلی خوب زد‌.

وی افزود: در بالاترین سطح هم دیده‌ایم که ستاره ها برای پنالتی جر و بحث می‌کنند‌. فقط  صفرهای قرارداد بازیکنان ما ۷_۸ تا کمتر است.

سرمربی پیکان درخصوص دلیل درگیری تمیروف با هم‌ تیمی‌هایش در دو موقعیت بعدی، گفت: درگیری نبود. مقداری تیم ما در این چند وقت زیرفشار بود. بچه ها برای کمک کردن به پیکان خیلی حس داشتند. باید در ضد حملات ۳_۴ گل می زدیم. باید خیلی جدی صحبت کنم تا دیگر چنین اتفاقی نیفتد.

وی درمورد اینکه آیا تمیروف قهر کرده بود، توضیح داد: به این بنده خدا تا این اندازه گیر ندهید. آدم خاصی است اما در ایران بی‌دلیل به او فشار می‌آورند. باید مقداری ملاحظه‌اش را بکنیم زیرا فرهنگ‌ها با هم فرق می‌کند‌. باید این هنر را داشته باشیم‌ تا از این بازیکن خوب بهترین استفاده را ببریم.

سرمربی پیکان درمورد جریمه ۱۰ درصدی اعضای این تیم پس از باخت به ملوان، توضیح داد: این تصمیم مدیریتی بود‌. پس از تساوی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و برد برابر سپاهان، انتظارات مقداری از پیکان بالاتر رفت. در ۲ بازی بیرون از خانه هم بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و حق‌شان به هیج وجه باخت نبود‌. البته این تصمیم مدیریتی حالت تعلیق داشت. قرار بود اگر این بازی را ببریم، این بازی معلق شود.

حسینی ادامه داد: باید از شخص خطیبی، مدیریت گروه خودروسازی ایران‌خودرو و عباسی مدیرعامل باشگاه به دلیل حمایت‌ شان تشکر کنم. واقعا از ما حمایت کردند‌ در شرایطی که فشارهای جانبی روی تیم وجود داشت. البته به تیم و کار خودمان اعتقاد داریم. با کمترین هزینه، بیشترین جوان و بدون شرایط میزبانی. امیدوارم این تیم عاقبت خوبی داشته باشد.

وی درمورد عملکرد رشید مظاهری مقابل مس، عنوان کرد: عملکرد او نشان دهنده شرایط جسمی و روحی‌اش است. در ۱۰ دقیقه آخر که فشار مس زیاد شد، خیلی باتجربه و قوی کار کرد‌. چهار سال با رشید کار کردم و خصوصیاتش را می شناسم. خیلی می تواند به تیم کمک کند‌ به عنوان یک آدم برنده همیشه سعی کرده در فوتبال بیشترین اتفاقات خوب را به دست بیاورد‌. اطمینان دارم به پیکان هم کمک می‌کند. امیدوارم بتوانیم این روند را نگه داریم و سینوسی نشود.

9098