تاوارس: در مسابقه امروز نباید ۳ گل دریافت می‌کردیم

تاوارس: در مسابقه امروز نباید ۳ گل دریافت می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما در هیچ بازی 3 گل نخوردیم اما واقعیت فوتبال همین است.

به گزارش فوتبالی، تاوارس سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در خصوص این بازی و شکست تیمش اظهار داشت: امروز بازی سختی برای من و همه بازیکنانم بود. توقع نداشتیم که 3 گل بخوریم. ما در هیچ بازی 3 گل نخوردیم اما واقعیت فوتبال همین است. زمانی که 3 گل دریافت کردیم بازی در دست ما بود. بازی بدی انجام ندادیم اما باختیم.

وی در ادامه افزود: نه پنالتی تیم آلومینیوم درست بود و نه پنالتی تیم ما. ما باید تلاش کنیم تا در ادامه بهتر شویم. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

تاوارس در خصوص حضور تماشاگران در بازی امروز گفت: حضور تماشاگر در استادیوم بسیار مهم است. امیدوارم در آبادان هم ما بتوانیم از حضور تماشاگران خودمان استفاده کنیم. آنها انگیزه زیادی برای بازیکنان ایجاد کردند.

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه روند این باشگاه در نقل و انتقالات چطور بود اظهار داشت: ما در شرایط سختی هستیم و باشگاه را باید درک کنیم. در این زمینه مدیران باشگاه تلاش خود را کردند. ما تیم خوبی نداشتیم و من هم تیم را جمع نکرده بودم. خیلی سخت است که در نیم فصل بتوانیم شرایط تیم را عوض کنیم. همه ما باید تلاش کنیم . با اینکه کار سختی داریم اما تا روز آخر باید بجنگیم.

9098