گل گهر سیرجان دو - مس رفسنجان دو/ دربی کرمانی‌ها برنده نداشت

گل گهر سیرجان دو - مس رفسنجان دو/ دربی کرمانی‌ها برنده نداشت

مشاهده خلاصه بازی

هفته هفدهم لیگ برتر

جمعه 7 بهمن

گل گهر سیرجان - مس رفسنجان ساعت 15

ورزشگاه: شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان 

تیم داوری: محمدحسین زاهدی‌فرد، محمدجواد مداح، حسین مرادی و یعقوب آشوری 

ترکیب گل‌گهر سیرجان:
محسن فروزان، مهران گلزاری، علیرضا آرتا، امیر جعفری، مهدی تیکدری، محمد خدابنده‌لو، اریک بایناما، امین پورعلی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و امین قاسمی‌نژاد
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری، مهدی محبی، محسن آذرباد و شیمبا

اخطار ها:
شاهین توکلی (62) مس رفسنجان

شرح گل ها:
مس رفسنجان یک - صفر گل گهر سیرجان (دقیقه 38: میثم تیموری)؛ توپ پس از دفع اشتباه توسط مدافعان میزبان، پشت محوطه جریمه به میثم تیموری رسید و او با شوتی استثنایی و غیر قابل مهار گل اول را وارد دروازه فروزان کرد.
مس رفسنجان دو - صفر گل‌گهر سیرجان (دقیقه ۴۳-:محسن آذرباد)؛ یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای مس رفسنجان به دست آمد و مهدی محبی توپ را برای آذرباد کاشت و کاپیتان نارنجی‌پوشان با شوت سنگین، دروازه را هدف گرفت و توپ پس از برخورد به دفاع و با اشتباه فروزان وارد دروازه شد.
مس رفسنجان دو - یک گل‌گهر سیرجان (دقیقه ۵۳: امین قاسمی‌نژاد)؛ پس از خطای ناشیانه سیدمهدی حسینی بر روی شایان مصلح، محمدحسین زاهدی‌فرد نقطه پنالتی را نشان داد و قاسمی‌نژاد با شوتی مطمئن بر خلاف جهت حرکت لک، گل اول را برای گل‌گهر به ثمر رساند.
 مس رفسنجان دو - دو گل‌گهر سیرجان (دقیقه ۹۰+۳: آرمین سهرابیان گل‌گهر که برای ثبت گل مساوی فشار زیادی را روی دروازه مس آورده بود، در نهایت توسط آرمین سهرابیان به گل رسید. امین قاسمی‌نژاد از سمت چپ سانتر را به محوطه جریمه انجام داد و مدافع پیش کشیده میزبان، با ضربه سر توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 1: گل‌گهر در دقیقه یک با ضربه امین قاسمی‌نژاد به گل اول مسابقه دست پیدا کرد ولی پرچم کمک داور اول مسابقه بالا بود تا شاگردان امیر قلعه‌نویی که شروع بسیار خوبی در دربی کرمان داشته‌اند همچنان برای گلزنی در این مسابقه به تلاش‌شان ادامه بدهند.
دقیقه ۱۲: محمدرضا حسینی از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد تا قاسمی‌نژاد از آن استفاده کند، اما حامد لک، با اشتباه در دفع توپ نزدیک بود دروازه خود را باز کند، اما سریع جبران کرد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه ۲۹: محبی با فرار از پشت دفاع گل‌گهر صاحب توپ شد و پاسی را برای شیمبا فرستاد که شوت این بازیکن را فروزان با واکنشی زیبا آن را دفع کرد.
دقیقه 78: روی ارسال معین عباسیان به محوطه جریمه فرصت گلزنی برای شاگردان حسین خانی به وجود آمد اما ضربه سر بازیکنان این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۰: شوت خطرناک امین قاسمی‌نژاد از داخل محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت. 

2636