پرسپولیس در انتظار پریرای هیروشیما!

پرسپولیس در انتظار پریرای هیروشیما!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی پرسپولیس با چه رزومه‌ای وارد لیگ برتر شده است؟

به گزارش فوتبالی، لئاندرو پریرا مهاجم جدید سرخ‌ها به مانند لوکادیا سابقه حضور در فوتبال اروپا را ندارد ولی در جی لیگ ژاپن و سری ‌آ برزیل سال های خوبی را پشت سر گذاشته است .

در مدار فراز و نشیب 

اول از نکات منفی شروع کنیم.شاید منفی‌ترین فکت پریرا فراز و نشیب های زیادی است که او در دوران بازیگری‌اش تجربه کرده است . 

او در چند ماه حضورش در بروژ بلژیک، هرگز موفق به گلزنی نشد و هنگامی که در یاماگای ژاپن بود، به قدری ضعیف عمل کرد تا سران این باشگاه چاره‌ای جز انتقال قرضی او نداشتند.

ژاپن؛ بهترین نسخه از پریرای برزیلی

 بهترین نسخه از فوتبال پریرا بدون تردید به  حضورش در فوتبال ژاپن و سه سال پیش بر می‌گردد.

 او در هفته‌های پایانی لیگ ۲۰۱۹ به صورت قرضی به سانفریس هیروشیما پیوست و در ۹ مسابقه برای این تیم ۴ گل به ثمر برساند تا مدیران این باشگاه را برای نگه داشتننش مجاب کند.

وی در فصل بعدی از ابتدای جی لیگ برای این تیم ژاپنی به میدان رفت و در ۲۶ مسابقه به آمار ۱۵ گل زده رسید تا پس از مایکل اولونگا و اورالدو سومین گلزن برتر جی لیگ ژاپن باشد. طبق آمار ترانسفرمارکت، پریرا در 38 بازی برای هیروشیما، 22 گل زد و 4 پاس گل داد.

پریرا در سال ۲۰۱۸ هم آمار جالبی دارد و توانسته در سری‌آ برزیل با پیراهن چابکوئونزه ۱۱ گل به ثمر برساند و در رده پنجم جدول گلزنان این لیگ قرار بگیرد . 

سال‌های خاکستری

پریرا پس از نمایش بی‌نظیر خود در سانفریس هیروشیما راهی گامبا اوزاکا (یکی از تیم‌های برتر فوتبال ژاپن) شد.

 پریرادر طی ۲۷ مسابقه به صورت چرخشی و غالبا تعویضی برای این تیم به میدان رفت و در این تعداد بازی تنها پنج گل زده را به ثبت رساند تا در ادامه فصل با مصدومیت سنگینی روبرو شود و همین موجب شد تا ۱۱ مسابقه تیمش را از سکوها تماشا کند. 

شاید دو گلی که این مهاجم برزیلی در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند، اوج کار پریرا در گامبا بوده است. 

او در سال ۲۰۲۲ در گامبا ماندگار شد اما در بازی‌های کمتری برای این تیم میدان رفت؛ او در ۱۱ بازی فیکس بود و در ۱۲ مسابقه به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و در این ۲۳ مسابقه جمعاً به آمار ۴ گل زده و ثبت دو پاس گل رسید تا بدین‌ترتیب کار خود را در فوتبال ژاپن پایان دهد. 

او در شرایطی به پرسپولیس پیوسته که قرمزها از مهاجمان برزیلی خاطره خوبی ندارند و باید دید پریرا می‌تواند نگاه طرفداران تیم جدیدش را به مهاجمان برزیلی تغییر دهد یا نه.

9098