ذوب آهن یک - تراکتور سه/ محصول مشترک اسدی و آلوز

ذوب آهن یک - تراکتور سه/ محصول مشترک اسدی و آلوز

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی دیگر از رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر ذوب آهن و تراکتور به مصاف هم رفتند که تراکتور با برد ذوب آهن خود را به مدعیان نزدیک کرد.(مشاهده خلاصه بازی)

هفته هفدهم لیگ برتر

جمعه 7 بهمن

ذوب آهن - تراکتور ساعت 14

ورزشگاه: فولاد شهر

تیم داوری: موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی، میثم حیدری

ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، سامان نریمان جهان، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی اصل

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، سید محمد حسینی، صفا هادی، شاهین ثاقبی، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

اخطارها:
پویا پورعلی (11) (45 + 1) ، محمدرضا سلیمانی (45) ذوب آهن

شاهین ثاقبی (45+3) تراکتور

اخراج:
پویا پورعلی (45 + 1) 

شرح گل:
ذوب آهن صفر - تراکتور یک (رضا اسدی - دقیقه 30): اشتباه در خط دفاعی ذوب آهن با ضربه سر شاهین ثاقبی توپ را به رضا اسدی رساند و او توپ را وارد دروازه حریف کرد تا بازی 1-0 شود.
ذوب آهن یک - تراکتور یک (محمدرضا سلیمانی - دقیقه 40): اعلام پنالتی به سود ذوب آهن باعث شد تا محمدرضا سلیمانی پشت توپ بایستد. او توپ را به گوشه دروازه اخباری فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.
ذوب آهن یک - تراکتور دو (رضا اسدی - دقیقه 45+9): ارسال ریکاردو آلوز روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر رضا اسدی تبدیل به گل شد.
ذوب آهن یک - تراکتور سه (رضا اسدی - دقیقه 63): ریکاردو آلوز در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و پاس خود را به رضا اسدی داد تا او دروازه ذوب آهن را برای سومین بار باز کند.

دقایق حساس:
دقیقه 10: شلیک دیدنی شاهین ثاقبی به تیرک دروازه ذوب آهن خورد و گل نشد.
دقیقه 41: توپ در حوالی محوطه جریمه به دست محمدرضا رزاق پور خورد و در شرایطی که بازیکنان ذوب آهن اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور پشت محوطه خطا گرفت.
دقیقه 51: اشتباه مدافعان تراکتور، محمدرضا سلیمانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن بعد از دریبل اخباری در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما در لحظه آخر ضربه او را آقاجانپور از خط دروازه برگشت داد.
دقیقه 85: سجاد آشوری به خوبی مدافع تراکتور را فریب داد اما ضربه نهایی او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+3: شوت کات دار محمد قنبری با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. 

2636