پیکان یک - مس کرمان صفر/ انتقام حسینی از حسین‌خانی

پیکان یک - مس کرمان صفر/ انتقام حسینی از حسین‌خانی

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج پذیرای مس کرمان بود که پیکان با یک گل از سد مس عبور کرد.

هفته هفدهم لیگ برتر 

جمعه 7 بهمن 

پیکان - مس کرمان ساعت 14

ورزشگاه: انقلاب کرج

تیم داوری: علی‌اصغر مومنی، آرمان اسعدی، هیوا بهمنی، فرزاد منصوری

ترکیب پیکان:

رشید مظاهری، سامان فلاح، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، محمد کاظمی، امیر طاهر، منصور باقری، رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی، ابراهیم صالحی، مهدی لیموچی

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، محمد ستاری، حسن مرادی‎فر، علی تهامی، محمد صبوری، احمد نصیری، علیرضا قادری، میلاد خدایی، امین کاظمیان، محمد قاسمی‌نژاد و عارف رستمی

اخطار ها:
محمد ستاری (19) مس کرمان
بهروز نوروزی فرد (27) پیکان

شرح گل:
پیکان یک - مس کرمان صفر(67- غلامرضا ثابت ایمانی): بعد از اعلام خطای پنالتی به خاطر برخورد توپ با دست مدافع مس در شلوغی محوطه، غلامرضا ثابت ایمانی با ضربه‌ای در خلاف جهت حرکت شهدادنژاد، توپ را به سمت چپ خودش زد تا دروازه مس باز شود.

دقایق حساس:
دقیقه 30: شوت منصور باقری از پشت محوطه قدرت لازم برای باز کردن دروازه شهدادنژاد را نداشت و این دروازه‌بان با مهار راحت توپ دروازه تیمش را بسته نگه داشت.
دقیقه 33: کار تمرین شده بازیکنان مس برای ضربه ایستگاهی جواب نداد و ضربه سر بازیکنان این تیم توسط مظاهری مهار شد.
دقیقه 41: موقعیت فوق‌العاده گلزنی در محوطه جریمه مس روی حرکت انفرادی بازیکنان پیکان در نهایت با شوت کاپیتان ابراهیم صالحی به بالای دروازه از بین رفت.
دقیقه 54: شوت بازیکنان پیکان از کنج محوطه جریمه با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 64: محمد قاسمی‌نژاد از داخل محوطه جریمه فرصت ایده‌آلی برای گلزنی داشت که واکنش رشید مظاهری مانع از باز شدن دروازه پیکان داشت.
دقیقه 73: روی ضدحمله سریع بازیکنان پیکان می توانستند گل دوم خود را هم به ثمر برسانند اما ضربه آرام ساسان حسینی به آرامی در آغوش گلر قرار گرفت.
دقیقه 78: روی ارسال معین عباسیان به محوطه جریمه فرصت گلزنی برای شاگردان حسین خانی به وجود آمد اما ضربه سر بازیکنان این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 85: روی یک ارسال از سمت چپ خط دفاعی پیکان بار دیگر فرصت گلزنی برای بازیکنان مس به وجود آمد اما ضربه سر بازیکنان این تیم بار دیگر از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 88: شوت سنگین بازیکن مس در مسیر دروازه با ضربه سر سامان فلاح به کرنر رفت.
دقیقه 93: بهترین فرصت گلزنی مس کرمان روی ارسال معین عباسیان به محوطه جریمه شکل گرفت اما ضربه سر علی تهامی با اختلافی چند سانتی متری به بیرون رفت. 

2636