صحبت‌های گلزن رئال مادرید پس از پیروزی مقابل اتلتیکو

صحبت‌های گلزن رئال مادرید پس از پیروزی مقابل اتلتیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو ستاره رئال مادرید از گلزنی در دربی مادرید بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید بود و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند. رودریگو پس از ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی موفق شد تک گل این تیم در وقت‌های قانونی را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم کارشان را در وقت‌های اضافه دنبال کنند. دو گل از کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هم باعث شد که تیم کارلو آنچلوتی راهی مرحله نیمه نهایی شود.  

رودریگو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: "من از این پیروزی، از گلی که زدم و از بازگشت به بازی بسیار خوشحال هستم. آنچلوتی مربی بسیار خوبی است. کار کردن با او باعث افتخار من است. او همیشه اعتماد به نفس زیادی به من می‌دهد و یکی از دلایلی که امروز توانستم به بازگشت تیم به بازی کمک کنم همین است."

او با اشاره به اعتراض اتلتیکو نسبت به صحنه اخراج ساویچ گفت: "آنها چه می‌خواهند؟ من دوست ندارم وارد جنجال شوم اما نمی‌فهمم دقیقا چه می‌خواستند. او اخراج شد و ما به بازی برگشتیم و مهم همین است. حرفی برای زدن باقی نمانده چون من گلی فوق‌العاده زدم و ما برنده این بازی شدیم."

4416